Strategia Mercedes-Benz Romania in 2014

Pornind de la evoluţia pozitivă din 2013, evidenţiată de lansarea de produse inovatoare, crearea de experienţe de brand interesante, consolidarea parteneriatelor de afaceri şi valoarea adăugată oferită de serviciile After-Sales, CEO-ul Mercedes-Benz România, Boris Billich, împărtăşeşte viziunea şi aşteptările sale pentru noul an.

Previziunile pentru 2014: o uşoară creştere în industria auto

Strategia Mercedes-Benz Romania in 2014

Ca prognoză pentru noul an, domnul Billich şi-a exprimat aşteptările în timpul unei sesiuni de informare a presei. Astfel, el prevede o uşoară creştere a cotei de piaţă, atât în segmentul premium, cât şi pe piaţa auto, în general. Prin strategii dedicate, Mercedes-Benz România îşi propune să atingă cele mai bune rezultate şi să consolideze poziţia companiei în toate segmentele.

“În 2014 ne aşteptăm ca tot mai mulţi clienţi să opteze pentru achiziţionarea unui autovehicul nou sau a unuia rulat. În acest sens, ne-am propus să facem din 2014 un an chiar mai bun la nivel de vânzări şi servicii post-vânzare. Suntem încrezători că strategia noastră va conduce la o creştere a satisfacţiei şi a fidelizării clienţilor şi, în consecinţă, la creşterea cotelor noastre de piaţă. În plus, am întâlnit în România o echipă puternică şi dedicată, iar împreună suntem determinaţi să depunem toate eforturile pentru ca şi în 2014 să furnizăm servicii de înaltă calitate şi produse de clasă mondială”, a declarat domnul Boris Billich, CEO al Mercedes-Benz România.

Menţinerea standardelor înalte rămâne un obiectiv clar pentru 2014

Unul dintre principalele obiective ale Mercedes-Benz România continuă să fie obţinerea unui nivel înalt de satisfacţie din partea fiecărui client. Mercedes-Benz România îşi propune să depăşească în mod constant aşteptările şi cerinţele clienţilor, trecând de la „clienţi satisfăcuţi” la „clienţi fericiţi” şi parteneri pe termen lung, oferindu-le în permanenţă motive pentru a se bucura de statutul de proprietar al unui autovehicul Mercedes-Benz.

Şi în 2014, Mercedes-Benz România va menţine cel mai ridicat nivel al standardelor de calitate. Compania va continua să ofere servicii complete şi, în acelaşi timp, să le personalizeze pentru toţi clienţii, indiferent dacă aceştia sunt proprietari de autoturisme, autovehicule comerciale uşoare sau camioane.

2013 a însemnat un an bun în vânzări pentru Mercedes-Benz România

Comparativ cu 2012, vânzările de anul trecut au crescut semnificativ, la nivel general, luând în considerare toate unităţile de business Mercedes-Benz România. Evoluţia de ansamblu a companiei indică o tendinţă pozitivă şi o creştere continuă, atât în ceea ce priveşte volumul, cât şi calitatea, setând standarde mai înalte pentru obiectivele din anul 2014.

În ceea ce priveşte autoturismele, cu o creştere de 15% a înmatriculărilor (faţă de 2012) şi o cotă de piaţă de 36% în segmentul premium, Mercedes-Benz România a reuşit să se poziţioneze în 2013 ca lider în segmentul său comparativ, pentru prima dată din 2004.

Mercedes-Benz România continuă să fie lider în segmentul de Autovehicule Comerciale Uşoare de dimensiuni medii şi mari. Cu o cotă de piaţă de 21,2%, activitatea diviziei de Autovehicule Comerciale Uşoare este axată pe oferirea de soluţii personalizate pentru toate tipurile de afaceri şi pe susţinerea clienţilor, în nevoile acestora de transport, cu produse care pot fi considerate parteneri de încredere pentru activităţile lor de zi cu zi. Principalul eveniment al anului 2013 a fost lansarea noului Sprinter care a influenţat în mod semnificativ volumul de vânzări, în timp ce 2014 va fi dedicat lansării noului Vito.

În cazul comercializării camioanelor, Mercedes-Benz România a crescut cu succes cota de piaţă cu până la 20%, îmbunătăţindu-şi poziţia în clasamentul pieţei de pe locul 4 până pe locul 2. Volumul ridicat de vânzări ale noilor modele Actros şi, în special, ale camioanelor Euro VI, reprezintă doar unul dintre indicatorii evoluţiei pozitive. Mercedes-Benz România este pregătită să menţină aceleaşi rezultate bune şi în acest an, cu o gamă complet nouă de camioane din toate segmentele: Antos, Arocs şi Atego.

Follow #infotrucker