Logistica

Producătorii auto vor renunța la importurile globale în favoarea celor regionale

Cel puțin asta arată un studiu DHL despre tendințele din industria automotive.

DHL Supply Chain, specialistul în contracte de logistică al Deutsche Post DHL Group, a calibrat descoperirile recente ale unor institute de cercetare într-un studiu despre tendințele din industria automotive.

Potrivit acestui studiu DHL, pandemia va crea sau accelera anumite tendințe, dar le va bloca pe altele.

Producătorii auto vor renunța la importurile globale în favoarea celor regionale

”Cu granițele și magazinele închise, anul trecut a evidențiat foarte clar importanța unui lanț de aprovizionare flexibil și de încredere. După pandemie, industria va face tranziția către o nouă stare de normalitate, în care modelele de vânzări se vor schimba, iar rolul automatizării va crește”, a declarat Dietmar Steins, EVP Global Solutions Design la DHL Supply Chain.

Potrivit cercetătorilor, strategiile regionale vor câștiga o importanță mai mare în industria automotive. Din cauza închiderii unor țări sau ale unor fabrici, localizarea sau cel puțin flexibilizarea lanțului de aprovizionare sunt factori cheie în reziliența sectorului.

Studiile arată și că industria automotive este departe de sfârșitul digitalizării. Odată cu creșterea automatizării și conectivității, industria investește masiv în inteligența artificială și învățarea automată. În era supremației datelor, producătorii auto vor migra spre un model mai orientat către servicii și către client.

VEZI ȘI: Camion diesel, electric sau cu gaz? Care este cea mai bună soluție pentru transportul de marfă?

Pentru a face industria mai sustenabilă ca întreg, lanțul de aprovizionare trebuie luat de asemenea în calcul. Soluțiile sustenabile vor veni sub forma mobilității ecologice.

”Datorită expertizei noastre în manipularea lanțurilor de aprovizionare complexe, putem recunoaște de timpuriu schimbările din industrie și să ne adaptăm la ele. Cu soluțiile noastre sustenabile de depozitare, transport și ambalare, oferim producătorilor suportul necesar în îndeplinirea obiectivelor ESG”, a declarat Hendrik Venter, CEO DHL Supply Chain EMEA.

Studiul poate fi descărcat aici.

Din aceeași categorie...

Back to top button