Curierat

Studiu Sameday: 64% dintre consumatori vor alege livrarea la easybox de Black Friday

Conform unui studiu de piață efectuat de Sameday, 64% dintre consumatorii din mediul urban care își propun să comande online în cadrul campaniei de Black Friday, vor alege livrarea la easybox.

Pentru acest an, volumul de livrări asociate campaniei de Black Friday va crește semnificativ, iar compania a luat o serie de măsuri necesare astfel încât să respecte promisiunea de livrare.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

”Black Friday, cea mai aglomerată zi din an, este un adevărat test al capacității noastre de a oferi experiențe de livrare fără griji. Ne vom asigura că fiecare colet ajunge la destinație în cel mai scurt timp și în condiții optime, în ciuda provocărilor pe care le întâmpinăm. Am investit constant în tehnologie și în consolidarea capacității operaționale, dar și în relațiile pe care le avem cu partenerii noștri, iar acesta este momentul din an în care se vor vedea și mai clar rezultatele acestor investiții financiare și emoționale”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.

Pentru a face față cu succes celui mai aglomerat moment al anului pentru e-commerce, Sameday va crește cu 45% numărul de angajați din depozit și va avea pe teren cu 22% mai mulți curieri. Numărul de camioane care vor livra coletele va crește, de asemenea, până la 45% raportat la o perioadă normală.

VEZI ȘI: Raben România și-a relocat depozitul de la Oradea

De Black Friday 2023, coletele vor fi păstrate în easybox maxim 36 de ore de la încărcarea acestora. Produsele vor ajunge la destinatar în 24-48 de ore din momentul în care acestea ajung în hub-ul de livrare. Toate comenzile vor fi livrate într-un interval de până la 10 zile.

Studiu Sameday: 64% dintre consumatori vor alege livrarea la easybox de Black Friday

În ultimii trei ani, Sameday a investit peste 120 milioane euro în tehnologie, dezvoltarea regională, consolidarea capacității operaționale și extinderea rețelei easybox în Ungaria și Bulgaria. Livrarea la easybox a devenit standard în România pentru magazinele online, dar și pentru consumatori. Peste 73% de magazine online din ecosistemul Sameday au livrat cel puțin un colet la easybox în primele 9 luni ale acestui an.

În intervalul ianuarie-septembrie, Sameday a livrat în easybox peste 25 de milioane de colete, în creștere cu 38% față de anul precedent. În cadrul acestei ediții a Black Friday, Sameday estimează un volum de 2,4 milioane colete livrate în easybox în primele zile ale campaniei. Astfel, creșterea estimată a numărului de colete livrate în easybox este de peste 40% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În medie Sameday livrează în easybox 2,9 milioane de colete în fiecare lună.

Sameday App – peste 260.000 de descărcări în două luni de la lansare

În primele șase săptămâni de la lansare, aplicația Sameday a înregistrat peste 260.000 de descărcări, iar în orele de vârf sunt peste 5.000 de utilizatori în același timp în aplicație. Până în prezent, cele mai utilizate funcționalități au fost prelungirea termenului de păstrare a coletului în easybox (folosită de 16,5% dintre utilizatori), urmată de opțiunea de amânare a livrării sau redirecționare către un alt easybox sau adresă (preferată de peste 8% dintre utilizatori) și urmărirea în timp real a traseului coletului.

Consumatorii preferă livrarea în locker, astfel că peste 24% dintre utilizatorii care au folosit aplicația până acum au salvat easyboxul preferat, dar și plata online, dat fiind faptul că peste 6% dintre utilizatori si-au salvat cardul pentru plata ramburs.

Aplicația urmează să aibă funcționalități noi, precum posibilitatea de a închiria un box, rating pentru curier direct din app, posibilitatea de a plăti cu cardul pentru comenzile easybox și altele.

Din aceeași categorie...

Back to top button