Grupul Bertschi a început operațiunile în noul terminal trimodal pentru mărfuri periculoase din Antwerp Zomerweg (AZT).
Noul terminal trimodal Bertschi pentru mărfuri periculoase este situat strategic în cel mai mare centru chimic integrat din Europa. Acesta se va concentra pe depozitarea mărfurilor periculoase și a non-periculoase în containere-cisternă și servicii trimodale pe calea ferată, apă și rutier.
Situat vizavi de filiala grupului elveția Bertschi din Antwerp și lângă centrul de plastice, acest terminal consolidează oferta de servicii a grupului într-unul dintre cele mai importante centre logistice ale lumii.
Construit pe o suprafață de 60.000 mp, terminalul AZT este proiectat pentru o logistică chimică de mare capacitate, cu spațiu dedicat pentru depozitarea produselor de peste 2.500 TEU în containere, inclusiv 1.290 TEU alocate special pentru mărfuri periculoase în containere-cisternă.
Echipat cu caracteristici avansate de siguranță, cum ar fi zone rezistente la incendii, pompe de incendiu redundante și o macara-portal operată de la distanță, terminalul garantează standardul Bertschi de operațiuni sigure și eficiente.
Împreună cu terminalul său din Rotterdam și huburile din Jurong Island, Singapore și Zhangjiagang, China, Bertschi este echipat în mod ideal pentru a gestiona creșterea comerțului global de produse chimice.
VEZI ȘI: JOST și Fernride, parteneriat pentru a ajuta sectorul logistic
Nul terminal de ultimă reprezintă o etapă importantă în strategia Bertschi de a sprijini lanțurile globale de aprovizionare cu produse chimice durabile și sigure. Cu patru linii de cale ferată de 650 de metri, AZT este proiectată să găzduiască trenuri complete, îmbunătățind opțiunile intermodale pentru clienți și asigurând un flux continuu de mărfuri de la origine la destinație între depozitare, barjă, tren și camion.
Acest lucru face din AZT centrul ideal pentru importurile și exporturile din străinătate, cu servicii de barjă din portul de mare adâncime prin intermediul unui furnizor vecin, depozitarea produselor în containere-cisternă la terminal și transport intermodal integrat în prima și ultima etapă în întreaga Europă.