Teste cu agregate Frigoblock și mai multe tehnologii de propulsie

Compania germană Stroetmann testează vehicule cu diferite tehnologii de propulsie în combinație cu agregatele de răcire Frigoblock.
L. Stroetmann Lebensmittel este un vânzător de alimente, distribuitor en-gros și partener al EDEKA Group. Stroetmann testează în prezent diferite tehnologii de propulsie și sisteme electrice de refrigerare Frigoblock pentru a selecta cea mai bună soluție de viitor pentru flota sa.
Camioanele evaluate sunt Hyundai XCIENT Fuell Cell (electric cu celule de combustie alimentate cu hidrogen) și Mercedes-Benz eActros (electric cu baterii), ambele cu unități Frigoblock FK25i, dar și o remorcă echipată cu o unitate Frigoblock HKe și sistem de recuperare a energiei Thermo King AxlePower.
”Când am proiectat noul nostru centru logistic pentru alimente proaspete, aflat în prezent în construcție, am planificat utilizarea mai multor tehnologii de propulsie și am adoptat diferite infrastructuri de încărcare și alimentare. Prin testarea noilor vehicule, vrem să vedem ce tehnologii se potrivesc mai bine cu operațiunile noastre și tipurile de rute. Iar pentru sistemele de răcire pur electrice ne bazăm pe partenerii noștri de tradiție de la Thermo King și Frigoblock”, a declarat Franz Gerhard Jungkamp, manager de operațiuni și logistică la L. Stroetmann Lebensmittel.
VEZI ȘI: Thermo King Advancer Spectrum A-500 pentru MTL
Hyundai XCIENT Fuel Cell alimentat cu hidrogen și echipat cu unitate Frigoblock FK25i a început operațiunile la finalul anului 2022. Cu tehnologia inverter integrată, unitatea Frigoblock reduce numărul de componente consumatoare de energie și nu necesită spațiu suplimentar. Unitatea poate fi folosită în aplicați Single-Temp sau Multi-Temp.
Camionul rigid poate opera și în cadrul unui tren rutier, cu o remorcă echipată cu unitate Frigoblock EK25 L conectată la pachetul de baterii Thermo King e-Coolpac pentru o răcire 100% electrică.
Mercedes-Benz eActros cu unitate Frigoblock FK25i face livrări de alimente din aprilie 2022. Pentru a îndeplini cerințele electrice ale lui eActros, sistemul CAN-Bus-Gateway proiectat de Frigoblock permite comunicarea directă dintre camion și sistemul de răcire. Sistemul inteligent de control administrează eficient cererea de energie a unității, utilizând doar energia minimă necesară pentru a menține temperatura setată.
Ultima noutate în operațiunile Stroetmann este o remorcă frigorifică cu unitatea ușoară și puternică Frigoblock HKe, capabilă de operațiuni cu una sau mai multe temperaturi și combinată cu sistemul Thermo King AxlePower.