Thermo King a lansat Advancer, un agregat de frig care revoluționează răcirea semiremorcilor

Thermo King a lansat Advancer, o unitate de răcire inovatoare pentru semiremorci
Thermo King a lansat Advancer, un agregat de frig care promite cel mai mic timp de răcire de pe piață și un consum de carburant redus cu 30%.

Având un flux de aer complet variabil, un randament energetic îmbunătățit și un cost de proprietate redus semnificativ, agregatul de frig Thermo King Advancer Seria A va revoluționa transportul cu temperatură controlată.

Thermo King a lansat Advancer, un agregat de frig care revoluționează răcirea semiremorcilor

Dincolo de înovație, prin lansarea lui Advancer Seria A, Thermo King vrea să le ofere clienților un agregat de frig eficient pentru semiremorci. De altfel, Thermo King afirmă că performanțele lui Advancer Seria A sunt inegalabile.

Acesta oferă un control al temperaturii inovator, protecție superioară pentru marfa transportată și eficiență de combustibil îmbunătățită grație sistemului mild-hibrid de 48 de volți, despre care liderul sistemelor de control a temperaturii de transport susține că este unic în industrie.

Combinate, aceste caracteristici oferă o flexibilitate operațională mai mare, ajutând în același timp clienții să-și îmbunătățească semnificativ timpul de funcționare al flotei și costul total de proprietate.

Testele realizate în condiții reale de exploatare, dar și cele comparative atât cu predecesorul său, cât și cu unități de răcire ale concurenței, au arătat că, Advancer Seria A răcește semiremorca cu până la 40% mai repede și are un consum de carburant cu 30% mai mic decât media pieței.

Thermo King a lansat Advancer, un agregat de frig care revoluționează răcirea semiremorcilor

Thermo King Advancer Seria A este disponibil în trei versiuni diferite (A-360, A-400 și A-500) și oferă o arhitectură de design complet nouă care creează un nou standard pentru performanță, controlul temperaturii și conectivitatea flotei.

VEZI ȘI: Noul MAN TGX consumă cu 8.2% mai puțin, față de vechea generație

Flux de aer variabil poate fi ajustat individual și controlat independent de viteza motorului unității de răcire. Clienții variantelor A-400 și A-500 pot vizualiza consumul de carburant al unității în orice moment prin intermediul software-ului telematic oferit gratuit pentru primele 24 de luni. Grație costului total de proprietate redus, investiția în noua unitate de răcire ar trebui să se amortizeze în primele 24 de luni, conform Thermo King.

Advancer reduce amprentei de CO2, motoarele acestuia eliminând în aer cu 50% mai puține emisii decât maximul permis de ultimele standarde de emisii NRMM Etapa V.

Thermo King spune că noua sa unitate de răcire vine cu costuri reduse de mentenanță, pe de-o parte datorită numărului redus de piese mobile, iar pe de altă parte numărului mare de senzori, care oferă mai multe informații despre motor, carburant (opțional), baterie și performanța altor componente cheie. De asemenea, Advancer Seria A este ușor de utilizat, șoferul putând controla unitatea prin intermediul unui nou controler cu ecran color sau aplicație, prin intermediul unei conexiuni Bluetooth.

Cu axă electrificată de la BPW din 2021
Conform Thermo King, noile unități de răcire Advancer Seria A pot fi montate pe semiremorci cu axe electrificate, ceea ce ar permite o funcționare 100% fără emisii. De altfel, producătorul american lucrează cu BPW la o soluție avansată de agregat frigorific și axa electrificată, care ar trebui să fie gata până la jumătatea anului 2021.

În funcție de configurație, Advancer Seria A poate fi acționat fără axă electrificată, utilizând o sursă de putere externă, cum ar fi o baterie de rezervă sau panouri solare montate pe carcasa unității. În plus, versiunea Whisper Pro este atât de silențioasă încât respectă așa-numitul regulament olandez PIEK, ceea ce-i permite să fie operat și în centrul orașului pe timp de noaptea.

Concurenții pe piață ai lui Thermo King Advancer Seria A sunt Celsineo (agregatul produs de Krone și Liebherr) și unitatea T.KM One dezvoltată de Schmitz Cargobull.

Follow #infotrucker