TIP Trailer a lansat BrakePlus, un sistem electronic de monitorizare a performanței de frânare

TIP Trailer a lansat BrakePlus, un sistem electronic de monitorizare a performanței de frânare
TIP Trailer a lansat BrakePlus, un sistem electronic de monitorizare a performanței de frânare, care poate aduce reduceri seminificative de costuri și îmbunătățiri privind conformitatea și siguranța.

În urma unui amplu program de dezvoltare, TIP Trailer a lansat BrakePlus, care este un sistem electronic de monitorizare a performanței de frânare (EBPMS) dedicat pentru a oferi operatorilor flotei o alternativă la efectuarea testelor de frânare în service pe tot parcursul anului.

TIP Trailer a lansat BrakePlus, un sistem electronic de monitorizare a performanței de frânare

Cu BrakePlus, flotele pot să monitorizeze automat sistemele de frânare ale remorcilor și, astfel, să beneficieze de economii de cost, timp și efort asociate cu testele regulate de frânare cu role fizice în service.

Sistemul captează informațiile despre performanța de frânare din sistemul electronic de frânare al remorcii și le prezintă sub forma unei „raport de performanță a frânării”, care se traduce prin „Admis” sau „Respins”, prin intermediul unei plaforme intuitive și ușor de utilizat.

Posibilitatea de a produce periodic un „raport de performanță la frânare” ca parte a înregistrării inspecției de service a remorcii poate servi drept dovadă a performanței de frânare a remorcii și poate ajuta operatorii flotei să rămână „conformi”. Mai mult, BrakePlus furnizează alerte prin e-mail atunci când un sistem de frânare pentru remorcă începe să nu funcționeze, astfel încât, monitorizarea proactivă pe platformă de către un utilizator nu este de fapt necesară.

TIP Trailer a calculat cost efectuării unui test de frânare cu role fizice în service, acesta fiind de aproximativ 100 de lire sterline. Utilizatorii BrakePlus pot beneficia de economii de costuri care ar fi suportate în mod normal de faptul că nu mai trebuie să efectueze teste fizice de frânare, cum ar fi timpul de nefuncționare al remorcii, costurile de călătorie și de administrare.

”De ceva vreme, DVSA consideră că EBPMS este un mijloc valid de evaluare a performanței de frânare a remorcii, raportul său putând fi utilizat ca dovadă a conformității, care face parte din înregistrările de întreținere ale unui operator”, spune Mike Furnival, director general Marea Britanie și Irlanda, TIP Trailer Services.

VEZI ȘI: Schmitz Cargobull reintroduce în gamă remorcile pentru containere interschimbabile

BrakePlus face parte din TIP Insight, gama de servicii digitale și conectate bazate pe telematică, și se alătură TyrePlus, sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope și DoorPlus (sistemul de monitorizare a ușilor) ca servicii suplimentare la funcționalitatea de bază de monitorizare a rutei.

De la lansarea sa în vara lui 2020, peste 3.000 de remorci au fost conectate cu TIP Insight, iar modulele sale permite adaptarea unei soluții la nevoile de operare a flotelor.

”BrakePlus este cel mai recent dintre aceste module care vor oferi o valoare reală clienților noștri și vor îmbunătăți în continuare propunerea noastră ca furnizor de închiriere și întreținere de remorci, atât în Marea Britanie, cât și la nivel global”, mai spune Mike Furnival.

Momentan, BrakePlus este disponibil prin TIP Insight doar în Marea Britanie și Irlanda.

Follow #infotrucker