Tirolia Spedition a investit 6 milioane de euro în noul sediu din Ebbs

Tirolia Spedition și-a reluat activitatea în noul sediu din Ebbs (Austria), în care a investit 6 milioane de euro pentru a le oferi angajaților condiții excelente de muncă.
Tirolia Spedition, o companie cu 80 de angajați, și-a reînceput activitatea în noul sediu din Ebbs, Austria, în care s-au investit 6 milioane de euro și care a fost inaugurat oficial în decembrie.
Din cauza crizei declanșată de pandemia de COVID-19, angajații au lucrat în ultima perioadă de acasă, dar acum au revenit la birou și se bucură de condiții speciale.
Atunci când este cald afară o parte dintre angajații companiei se mută pe logia de 400 de metri pătrați, unde pot lucra în aer liber. În această zonă au fost create 30 de posturi de lucru pentru cei care vor să se bucure de aer curat în timpul orelor de program.
Logia a fost concepută cu sisteme ultramoderne care asigură protecția împotriva vântului sau a ploii, au fost montate panouri de protecție și blende care asigură o vizibilitate optimă atunci când angajații sunt la calculator și temperatura ambientală este una plăcută, indiferent câte grade sunt afară.
VEZI ȘI: Asociațiile germane de transport agreează planul de redresare propus de guvern
Angajații se pot muta afară imediat, fără să fie nevoiți să-și ia cu ei laptop-uri sau alte lucruri din birou. Se conectează pur și simplu pe calculatoarele de afară cu numele lor de utilizator și parola și au acces imediat la toate informațiile de pe calculatorul personal din birou.
Michael Lukasser, proprietarul companiei, a făcut această investiție pentru angajați, iar după o perioadă în care toată lumea a fost nevoită să stea în casă, posibilitatea de a lucra în aer liber a fost apreciată de toată lumea. În final, investiția își va recupera banii prin creșterea productivității angajaților.
În fiecare zi, cel puțin 20 din cele 30 de locuri disponibile în logie sunt ocupate. Și de aici se coordonează toată activitatea de transport a companiei.
Bernd Michlmayr, doctorul responsabil de medicina muncii în cadrul companiei s-a implicat direct atunci când a fost vorba de a crea condiții mai bune de muncă pentru angajați. Astfel, în afara logiei, toate dotările din interior au fost concepute pentru a veni în sprijinul angajaților și pentru a le oferi un mediu de lucru sănătos.
Starea de bine a angajaților, spune Bernd Michlmayr, este un factor foarte important și acest lucru se simte cel mai bine acum după perioada aceasta de criză, iar Tirolia Spedition este acum un model de bune practici pentru starea de bine a angajaților la nivel național.
S-a păstrat un spațiu mare între birouri, există foarte multă lumină naturală, o izolare fonică perfectă, un sistem de aer condiționat neconvențional care nu folosește freon pentru răcire, multe plante, dar și monitoare, tastaturi și birouri ergonomice. Toate pentru ca angajații să beneficieze de condiții excelente la birou.