Patronate și sindicateTop News

Topul celor mai ineficiente platforme logistice din Spania

Asociația FENADISMER a făcut topul celor mai ineficiente platforme logistice din Spania, în care șoferii așteaptă până la 5 ore pentru încărcare și descărcare.

Transportatorii rutieri din Spania se pregătesc de grevă generală în săptămâna de dinaintea Crăciunului, una dintre principalele nemulțumiri fiind modul în care șoferii sunt tratați de clienți, în speciali de marile lanțuri alimentare.

Potrivit FENADISMER, faptul că șoferii sunt obligați de multe ori să facă și operațiunile de încărcare și descărcare face această profesie neatractivă, provocând criza de șoferi.

În plus, este îngrijorător faptul că șoferii trebuie să aștepte ore în șir înainte de încărcare sau descărcare, situație care s-a înrăutățit inexplicabil în ultimii ani. De aceea, asociația a făcut un clasament al celor mai ineficiente platforme logistice din Spania.

Potrivit FENADISMER, timpul mediu de așteptare, la care trebuie să se adauge apoi timpul petrecut pentru încărcare sau descărcare, este de 2-3 ore. În acest interval de așteptare se încadrează platformele logistice Día din Getafe, Sabadell și Arroyomolinos, magazinele Alipensa și Cash din Malaga, Lidl din Narón, Alcalá din Henares și Málaga, Carrefour din Armilla, Prat din Llobregat și Torrejón, Alcampo din Valdemoro, Eroski din Ciempozuelos, Supersol din Málaga și English Court din Valdemoro.

VEZI ȘI: Amenzi pentru depășirea termenelor de plată în transporturi, în Spania

Timpi de așteptare ceva mai mici, de aproximativ o oră, se înregistrează la platformele Mercadona din Antequera și Abrera, Eroski din San Agustín de Guadalix, Consum din El Prat, Makro din Quer, Alcampo din San Lucar și Aldi din Dos Hermanas.

Mai eficiente sunt platformele Elecrerc din Miranda de Ebro, Sabeco din Alcalá de Henares sau Mercadona din Sant Sadurní, în care șoferii așteaptă pentru încărcare sau descărcare doar 30 de minute.

Cele mai eficiente platforme logistice sunt Costco din Getafe și Las Rozas sau Alcampo din Aranda de Duero, unde șoferii sunt nevoiți să aștepte mai puțin de 15 minute.

”În loc de discursuri bombastice despre nevoia de îmbunătățire a calității aerului sau reînnoirea flotelor cu vehicule electrice, administrația publică ar face mai bine să adopte măsuri pentru limitarea timpilor de așteptare la platformele logistice, care ar contribui la o mai bună eficiență și sustenabilitate a transportului rutier din Spania”, este concluzia FENADISMER.

Din aceeași categorie...

Back to top button