Transgourmet livrează cu IVECO Stralis NP (CNG) echipate cu transmisie Allison

Prin utilizarea camioanelor IVECO Stralis NP (CNG) cu transmisie Allison în livrări, germanii de la Transgourmet au făcut un pas important în direcția transportului durabil.
Transgourmet livrează cu IVECO Stralis NP (CNG) echipate cu transmisie Allison, acesta fiind un pas important al companiei germane în direcția transportului durabil.


În prezent, cele cinci IVECO Stralis NP, patru de 18 tone în configurație șasiu 4×2 și unul de 26 tone în configurație șasiu 6×2, echipate cu motoare Cursor 8 Euro VI de 325 CP și transmisie Allison, sunt utilizate în operațiuni de distribuție în Ulm, dar și în apropierea orașului.

Conform oficialilor Transgourmet, sistemele dezvoltate de Allison sunt excelente pentru vehiculele care mizează pe tehnologia start-stop și pe funcționarea cu gaz natural comprimat (CNG).

Transgourmet livrează cu IVECO Stralis NP (CNG) echipate cu transmisie Allison

Iar în traficul urban, sistemul start-stop devine unul extrem de important nu doar din punct de vedere al emisiilor de CO2, cât și în ceea ce privește consumul de carburant. Transmisiile dezvoltate de Allison oferă o trecere lină între trepte, o pornire de pe loc precisă, și primit o durată de viață a componentelor extrem de lungă.

De asemenea, transmisiile Allison cu FuelSense 2.0, cea mai recentă tehnologie de economisire a combustibilului, pot reduce substanțial consumul. FuelSense 2.0 utilizează un algoritm de învățare în timp real care ajustează automat comenzile transmisiei la sarcină, viteză și topografie pentru a găsi echilibrul ideal între consumul de combustibil și performanță.

Aceste atuuri i-au determinat pe reprezentanții Transgourmet să echipeze cele cinci IVECO Stralis NP cu transmisie Allsion.

„Întrucât piața nu oferă o alternativă comparabilă din punct de vedere economic și ecologic, am ales sistemele dezvoltate de Allison. Până în acest moment, am citit doar lucruri bune despre configurația celor de la Allison, iar momentan suntem încântați că tehnologia respectă așteptările noastre în ceea ce privește eficiența energetică, protecția mediului, reducerea zgomotului și confortul în timpul șofatului”, a declarat Sven Sauerwein, directorul departamentului logistic din cadrul Transgourmet.

VEZI ȘI: Germania a început lucrările la segmentul electrificat de pe autostrada A1

Roțile dințate elicoidale integrate de Allison la nivelul transmisiei ajută vehiculele echipate cu sistem de propulsie pe gaz natural comprimat să funcționeze într-un mod mai puțin deranjat din punct de vedere al sunetului generat.

Conform celor de la IVECO, un Stralis NP este cu aproape 4 dB mai silențios comparativ cu un vehicul asemănător echipat cu un motor diesel. Un alt plus pentru utilizarea lor la nivelul orașelor.

În același timp, camioanele IVECO alimentate cu gaz natural (CNG) reduc emisiile NOx cu până la 60%, în timp ce emisiile de CO2 scad cu până la 90%, atunci când este utilizat biogaz.

Mai mult decât atât, reprezentanții IVECO spun că și consumul de carburant scade cu până la 15% comparativ cu vehiculele echipate cu motoare diesel.

Follow #infotrucker