Transportatorii frigo din Franța le solicită consumatorilor mai multă responsabilitate

Transportatorii frigo din Franța le solicită consumatorilor mai multă responsabilitate
120 de companii de transport frigoific din Franța, membre ale asociației La Chaîne Logistique du froid, le cer consumatorilor să fie mai responsabili în această perioadă cu achiziția pentru păstrare a anumitor produse alimentare, asta pentru a nu pune o presiune mai mare pe întreg lanțul de aprovizionare în timpul lockdown-ului.

Transportatorii frigo din Franța, care dețin împreună aproape 100.000 de camioane, le solicită consumatorilor mai multă responsabilitate individuală, temându-se de un scenariu similar ca la primul lockdown, și anume, stocarea anumitor produse, lucru care ar pune o presiune mai mare în tot lanțul de aprovizionare.

Transportatorii frigo din Franța le solicită consumatorilor mai multă responsabilitate

Asociația La Chaîne Logistique du froid specifică faptul că nu există nicio întârziere așteptată în lanțul de aprovizionare cu produse proaspete și congelate.

Lanțul de logistică rece informează că, în cazul primului lockdoen din primăvară „a înființat o organizație specifică care să-și protejeze angajații, să proiecteze noi planuri de transport sau chiar să stocheze produse ale căror piețe se prăbușeau.”

Pentru noul lockdown din Franța, scenariul este identic, vizând un lanț logistic neîntrerupt.

„Ne-am putut adapta la situația fără precedent a primului lockdown și lecțiile rămân puternice. Cu toate acestea, ne temem de impactul acestui al doilea val de restricții asupra unora dintre activitățile noastre și pe cele ale clienților noștri, în special catering. În ciuda schimbării consumului către supermarket-uri și activități de comerț electronic, ne așteptăm la un șoc economic, a cărui amploare este încă dificil de măsurat”, explică Jean-Eudes Tesson, președintele asociației.

VEZI ȘI: Daimler Trucks și Luminar vor dezvolta sisteme de conducere autonomă pentru camioane

Preocupările francezilor cu privire la disponibilitatea produselor proaspete și congelate în cantitate suficientă se reflectă în achizițiile lor, care au crescut semnificativ pentru anumite produse, ajungând uneori până la +30%, așa cum sa întâmplat deja în martie.

Cu toate acestea, nu există riscuri în lanțul de aprovizionare cu produse alimentare.

„Tendința de a depozita pe care o afișează anumiți consumatori începe să se simtă în lanțul logistic al produselor perisabile, afectând astfel organizarea precisă a companiilor de depozitare și transportul la temperatură controlată”, a completat reprezentantul asociației.

Follow #infotrucker