Un inside despre cum este organizată și funcționează H.Essers România

Un inside despre cum este organizată și funcționează H.Essers România
Le vedeți camioanele pe drum, auziți povești despre ei prin parcări, dar oare câți cunosc cu adevărat cum este organizată sau funcționează H.Essers România.

Astfel, ne-am gândit că cel mai potrivit este să vă oferim un inside despre această companie din perspectiva unei publicații care analizează industria de transport.

Un inside despre cum este organizată și funcționează H.Essers România

Cu siguranță veți găsi folositor să cunoașteți povestea din interior, modul cum este organizată și funcționează una din companiile serioase de pe piața din România.

Ca să citești despre ei, nu trebuie să fii nici în căutarea unui loc de muncă, nici tentat să faci o schimbare în cariera ta. Ci pur și simplu că merită! Sau cel puțin așa considerăm noi.

O să începem povestea prin a vă spune că H.Essers România are o întreagă organizație la Oradea, clădiri de birouri, depozite, ateliere, centre de instruire, iar investițiile totale în România se ridică la ordinul milioanelor de euro.

Desigur, probabil cei mai mulți știu asta! Dar ni s-a părut important să amintim acest lucru.

Ca să vă faceți o idee, dispeceratul împreună cu departamentul de planificare are în componență peste 40 de oameni calificați, care lucrează după un program 24/7 și coordonează toate cursele în Europa.

Și chiar dacă nu este o muncă ușoară, am simțit la ei entuziasmul acela pe care cu greu în mai găsești la locul de muncă în ziua de astăzi.

Un inside despre cum este organizat și funcționează H.Essers România

Știm, întotdeauna există loc de mai bine, mai ales atunci când vorbim de relația dispecer-șofer, dar nouă chiar ne-a dat impesia de profesionalism tot ceea ce am văzut acolo.

VEZI ȘI: Scania va furniza 15 camioane cu pantograf pentru cele trei autostrăzi electrificate din Germania

Nu sunt perfecți, știu și ei asta, dar faptul că în permanență încearcă să se îmbunătățească îi plasează în elita transporturilor din România, la toate capitolele. Lucru confirmat în acest an, când au fost desemnați “Compania Anului 2019 în România”.

Plan de creștere a numărului de șoferi
Dacă acum 4 ani, H.Essers România avea undeva la 300 de șoferi de camion, în prezent, compania are peste 550 de șoferi profesioniști, toți angajați și coordonați de la Oradea.

Iar lucrurile par să nu se oprească aici. Planul companiei este să ajungă la aproape 600 de șoferi, având deja planificată și aprobată mărirea parcului auto, integral MAN.

Așadar, dacă vedeți anunțurilor lor de angajare pe Internet sau social media, acesta este motivul.

Două garaje și departament de asistență tehnică
În ceea ce privește investițiile în facilități proprii, H.Essers România se laudă cu două garaje complet echipate și utilate, precum și o stație ITP proprie.

Acestea sunt deservite de personal calificat cu o vechime de peste 10 ani. Ce înseamnă asta? Că sunt stabili din punct de vedere al politicii de personal, un lucru important pentru orice angajat.

După cum mulți dintre cei mai experimentați știu, acum nu multi ani se mai segmentau camioanele pe drum. Întotdeauna aveai o pompă de apă de rezervă la tine. Căci vorba aia, nu se știa.

Eh, aceste lucruri șoferii H.Essers nu le mai fac. Compania deține un department de intervenții care funcționează 24/7 special conceput pentru asistenșă tehnică a șoferilor în întreaga Europă și nu numai.

În compania, acesta este denumit Turnul de Control Tehnic.

Un inside despre cum este organizat și funcționează H.Essers România

Toți operatorii din cadrul Turnului de Control Tehnic sunt rotiți câte o săptamână prin garaj pentru a înțelege cât mai bine ce să-l întrume pe șofer într-o situație tehnică dificilă. Iar acest lucru nu l-am auzit aplicat la nicio altă- companiei din România.

Cu o rețea de parteneri foarte dezvoltată, baieții ăștia pot să-și asiste colegii șoferi de la distanță, pot trimite o echipa de intervenție sau pot redirecționa camionul către unul din garajele proprii.

Instruirea șoferilor pe primul lor
Fără a exagera, H.Essers are la Oradea ce mai avansat centru de instrurire a unui operator de transport în care ne-a fost dat să intrăm. Și ne-am cam plimbat în cei peste 10 ani de activitate pe la câțiva.

Fiecare nou angajat, trece printr-o perioadă de instruire ce ține până la o săptâmână.

O să vă întrebați de ce sau care-i rostul? Simplu! O zicală spune că fiecare bordei cu alt obicei, așa și cu firmele de transport. Chiar dacă ai experiență este necesar să cunoști cum funcționează lucrurile într-o firmă.

De la proceduri, reguli, tipuri de echipamente etc., toate trebuiesc prezentate și cunoscute de către noii angajați.

Programul de instruire are două module: unul teoretic, unde înveți cum distribui marfa pe axe ca să nu ai depășire de greutate, și altul practic, unde ești înveți ce înseamnă condus economic și preventiv.

Un inside despre cum este organizat și funcționează H.Essers România

Toate aceste informații sunt prinse în Manualul Șoferului, care se regăsește la bordul fiecărui camion al companiei, despre care vom vorbi într-un alt articol.

Foarte importantă este sistemul de ședințe cu șoferii, care-i permite companiei să le asculte vocile acestora și să le înțeleagă nevoile, astfel încât să îmbunătățească lucrurile.

Sigur, sunt multe de spus despre H.Essers, compania care în acest an a fost desemnată “Compania anului 2019 în România”.

Follow #infotrucker