Un nou lot de semiremorci Kögel Cargo Rail livrat către SMET

Un nou lot de semiremorci Kögel Cargo Rail livrat către SMET

Kögel a livrat un nou lot de semiremorci Kögel Cargo Rail către SMET, acestea fiind parte a contractul cadru încheiat pentru 1.000 de unități.

Noile semiremorci Kögel Cargo Rail din generația NOVUM cu caroserie FlexiUse și prelată inscripționată special, au fost livrate către SMET în cadrul unei mici festivități pentru marcarea parteneriatului de 5 ani dintre cele două companii.

Semiremorcile Cargo Rail sunt prevăzute cu cadrul exterior optimizat și caroseria îmbunătățită, inovații ce caracterizează modelele din generația NOVUM.

Acest lucru face ca semiremorcile să fie nu doar mai robuste, ci simplifică și manipularea în utilizarea zilnică. În plus, Kögel Cargo Rail din generația NOVUM au un grad foarte înalt de personalizare și pot fi adaptate astfel la cerințele firmei SMET.

De asemenea, noile semiremorci au o contribuție semnificativă la protecția mediului înconjurător și reducerea de emisii de CO2.

Datorită posibilităților flexibile de utilizare rutieră, feroviară și navală, pot fi folosite în mod optim avantajele transportului cu feribotul și trenul pe rutele principale și flexibilitatea camionului pe parcursurile inițiale și finale.

Găurile de prindere a cataramei integrate în cadru, prinderea cataramei de prelată fabricată din țesătură de aramidă și axele speciale din varianta feroviară fac ca semiremorcile să poată fi utilizate pe șine.

VEZI ȘI: Teaser foto cu viitorul camion Hyundai cu sistem de propulsie cu hidrogen

Acestea sunt astfel proiectate pentru o încărcare flexibilă pe cele mai comune vagoane tip buzunar.

Desigur, semiremorcile sunt certificate conform DIN EN 12642 Code XL și astfel sunt proiectate pentru transportul cu trenurile de marfă rapide cu o viteză de până la 140 km/h

Kögel Cargo Rail sunt dotate opțional cu echipament RO-RO, pentru a permite transportul naval și cu feribotul nesupravegheat.

Acesta include o placă glisantă închisă cu o grosime de opt milimetri și patru perechi de inele de fixare de mare rezistență cu o sarcină de încercare de 12.000 kilograme. Echipamentul RO-RO este completat de suporturile de semiremorcă ranforsate în varianta pentru feribot cu rotile.

Caroseria opțională FlexiUse a semiremorcii Kögel Cargo Rail dispune de opt posibilități de reglare cu câte 25 milimetri în față și 50 milimetri în spate, astfel încât înălțimile caroseriei sunt ajustabile independent în față și în spate cu 200 milimetri.

Astfel este posibil ca firma SMET să efectueze transporturi de mărfuri zilnice cu o înălțime interioară liberă de la 2.800 la 3.000 milimetri în față și în spate.

Alte dotări individuale SMET
Alte dotări individuale includ patru perechi de pereți laterali rabatabili de 600 milimetri, frânghii de prelată cu două suporturi de susținere, o cutie de scule, un dispozitiv de ridicare mecanic/hidraulic, un sistem de afișare a uzurii garniturilor de frână și multe altele.

În România, producătorul de semiremorci Kögel este reprezentat de firma Hochstaffl Nutzfahrzeuge GmbH, cu sediul în Timișoara.

 

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.