Camioane

Un nou motor diesel mai puternic pentru Volvo FL

Volvo FL este disponibil cu un nou motor diesel mai puternic, care-i oferă camionului o și mai mare versatilitate.

Disponibil în numeroase opțiuni de cabină și șasiu, camionul de capacitate medie Volvo FL cu o greutate totală de până la 19 tone este oferit începând cu decembrie 2023 cu un nou motor diesel mai puternic de 320 CP.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Acest lucru face ca modelul de clasă media a lui Volvo Trucks să fie o alegere și mai atractivă pentru sarcini solicitante, cum ar fi lupta împotriva incendiilor, operațiuni de salvare și construcții.

Un nou motor diesel mai puternic pentru Volvo FL

“Datorită versatilității sale, acest model de camion este deja foarte popular pentru utilizarea urbană. Noul motor diesel, mai puternic, face acum ca Volvo FL să fie și mai atractiv. Acesta oferă șoferului un cuplu suplimentar și, de asemenea, face ca suprastructurile cu pompe și macarale mari de pe vehiculele de urgență, de exemplu, să fie eficiente”, spune Kenneth Ackerberg, manager de produs la Volvo Trucks.

Și pentru utilizare regională

Volvo FL este disponibil în versiune 4×2 sau 4×4 cu motor de 5 litri cu 4 cilindri D5K cu puteri de 210 sau 240 CP și motor de 8 litri cu 6 cilindri D8K cu puteri de 250, 280 sau 320 CP. Motorul de opt litri este disponibil pentru greutăți brute cuprinse între 12 și 19 tone, iar motorul de cinci litri între 10 și 16 tone.

VEZI ȘI: Un nou design și un plus de siguranță pentru gama urbană Renault Trucks

Disponibil începând din decembrie 2023, noul motor diesel de 320 CP oferă avantaje în transportul de distribuție regională care necesită mai multă putere din cauza topografiei solicitante. Cu ajutorul transmisiei automate 8AP1200 cu 8 trepte, cu un cuplu de până la 1.200 Nm, modurile de conducere pot fi setate pe economie sau performanță, în funcție de preferințele șoferului.

Cu cabinele spațioase, vizibilitatea excelentă și transmisia complet automată, Volvo FL oferă multe avantaje. Sistemul eficient de combustie și sistemul de filtrare a gazelor de eșapament cu tehnologie SCR (Selective Catalytic Reduction) și DPF (Diesel Particulate Filter) contribuie la un consum redus de combustibil, intervale lungi de întreținere și emisii reduse.

Din aceeași categorie...

Back to top button