Logistica

UPS anunță prioritățile companiei și obiectivele pentru următorii 3 ani

UPS a anunțat în cadrul conferinței cu investitorii și analiștii prioritățile strategiei Customer First, People Led, Innovation Driven, a prezentat țintele de creștere, printre care sectoarele IMM, medical și internațional, dar și obiectivele financiare până în 2023 și noile obiective ESG (Environmental, social and governance).

Customer First

UPS anunță prioritățile companiei și obiectivele pentru următorii 3 ani

Prin intermediul acestei strategii, UPS este hotărâtă să ofere cea mai bună experiență digitală, susținută de rețeaua sa logistică inteligentă la nivel global. Compania va prezenta acțiunile pe care le întreprinde astfel încât interacțiunea clienților cu UPS să fie mai simplă și utilă. Strategia Customer First vizează eliminarea fricțiunilor în relația cu UPS, măsurată prin creșteri ale Net Promoter Score sau NPS. UPS și-a propus să ajungă la un scor NPS de 50 sau mai mare până în 2023.

People Led

Compania va discuta măsurile pe care le ia pentru a îmbunătăți experiența angajaților și pentru a crește probabilitatea ca un angajat să recomande UPS ca fiind una dintre cele mai bune companii pentru care să lucrezi. „Probabilitatea de a recomanda” UPS trebuie să ajungă până la 80% sau mai mult până în 2023, conform țintelor stabilite de companie.

Innovation Driven

Prin intermediul inițiativelor tehnologice și din zona de productivitate, compania va crește valoarea adusă acționarilor și va obține randamente semnificativ mai mari la capitalul investit, precum și din dividende și răscumpărări de acțiuni.

VEZI ȘI: MAN vinde fabrica din Austria, dar se extinde în Polonia

”Creăm un nou UPS, ancorat în valorile companiei. Prioritățile noastre strategice evoluează pentru a reflecta nevoile în schimbare ale clienților noștri și ale companiei noastre, dar și ceea ce contează cel mai mult pentru stakeholderii noștri”, a declarat Carol Tomé, CEO UPS.

Obiective financiare 2023

• Venituri consolidate, variind între aproximativ 98 de miliarde de dolari și aproximativ 102 miliarde de dolari.
• Marja operațională ajustată* consolidată variind de la aproximativ 12,7% la aproximativ 13,7%.
• Cheltuieli de capital cumulate în perioada 2021–2023 de aproximativ 13,5 miliarde de dolari, până la aproximativ 14,5 miliarde de dolari.
• Randamentul ajustat al capitalului investit, variind de la aproximativ 26% la aproximativ 29%.
* Sumele „ajustate” sunt măsuri financiare non-GAAP. Pentru o discuție despre măsurile financiare non-GAAP, inclusiv reconcilierile necesare, consultați anexa acestei versiuni.

Compania poate furniza doar marja operațională și randamentul capitalului investit pe o bază ajustată (non-GAAP), deoarece nu poate prevedea sau oferi o reconciliere care să reflecte impactul asupra valorii de piață a pensiilor sau alte ajustări necunoscute sau ajustări potențiale neprevăzute care ar fi incluse în rezultatele raportate (GAAP) și care ar putea fi semnificative.

Ținte ESG

UPS anunță, de asemenea, noul set de obiective ESG, inclusiv angajamentul asumat de a fi neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon în domeniile de aplicare 1, 2 și 3 la nivelul tuturor operațiunilor globale până în 2050. Țintele intermediare de sustenabilitate a mediului până în 2035 includ:

• Reducerea cu 50% a CO2 pe fiecare colet livrat pentru operațiunile globale cu colete mici (anul de bază 2020).
• 100% din facilitățile companiei vor fi alimentate cu energie electrică regenerabilă.
• 30% din combustibilul utilizat de flota aeriană globală va fi combustibil sustenabil.

UPS a publicat strategia ESG la adresa investors.ups.com/esg.

Din aceeași categorie...

Back to top button