Ford Trucks Noua gama F-Line
Noua generatie DAF - TH Trucks
Economic

UPS Economy, noul serviciu UPS care răspunde nevoilor comercianților mici

Renault Trucks - Noile game T, C, K, D 2025

UPS a lansat UPS Economy, un serviciu internațional de transport pentru a susține creșterea pieței transfrontaliere de e-commerce.

În condițiile în care vânzările e-commerce transfrontaliere la nivel global sunt estimate să ajungă la 1 trilion de dolari până în 2020, UPSlansează UPS Economy, un nou serviciu care răspunde nevoilor comercianților mici și mijlocii de servicii de transport internațional fiabile, accesibile și eficiente.

Tot ce trebuie să știi despre utilizarea aparatului unic de taxare

Noul serviciu conectează destinații e-commerce cheie din întreaga lume și va fi inițial disponibil pentru clienții din SUA, Canada, China, Hong Kong și Marea Britanie. Serviciul va fi extins și pe alte piețe cheie globale în viitorul apropiat.

„Clienții noștri caută oportunități de dezvoltare, folosind aceeași abordare ca a UPS acum câteva decenii – se extind la nivel global”, a declarat Nando Cesarone, președinte UPS International. „Oportunitățile sunt mai mari în mediul dinamic al comerțului internațional din prezent, piața de comerț electronic transfrontalier fiind estimată să crească de două ori mai repede decât cea domestică. Vânzările online transfrontaliere vor reprezenta 20% din comerțul electronic global în 2022.”

Serviciul UPS Economy oferă beneficii companiilor din SUA din segmentul B2C și B2B care doresc să exporte către destinații e-commerce cheie, dar care au așteptat o modalitate mai accesibilă de a face livrări internaționale. Exportul reprezintă o modalitate de a accesa noi clienți și ajută companiile să-și diversifice veniturile pentru a contrabalansa schimbările economice.

VEZI ȘI: Înmatriculările de vehicule comerciale în Europa au crescut cu 2.8% în luna iunie

UPS Economy oferă clienților mai multă flexibilitate, permițându-le să aleagă între servicii de livrare cu taxele vamale plătite sau neplătite, vizibilitate îmbunătățită și urmărirea livrărilor prin intermediul UPS.com, precum și confortul și fiabilitatea accesului la rețeaua logistică globală a UPS.

„Comerțul transfrontalier B2C și B2B continuă să se extindă, iar clienții noștri IMM au nevoie de servicii care oferă flexibilitate, vizibilitate și accesibilitate – oferindu-le o șansă mai bună de a concura cu companiile mari”, a spus Cesarone. „Alături de celelalte servicii e-commerce din suita noastră de produse, cum ar fi UPS eFulfillment și Ware2Go, rețeaua noastră logistică la nivel global oferă clienților opțiunile, confortul și gradul de control de care au nevoie pentru a-și dezvolta afacerile.”

Din aceeași categorie...

Back to top button