Vânzări record de comerciale ușoare Renault în România, în aprilie

În luna aprilie 2011, divizia de comerciale ușoare Renault a înregistrat o performanță comercială istorică: locul 1 în România, cu o cotă de piață de 20%.
Gama de comerciale ușoare complet reînnoită, dar și dezvoltarea serviciilor oferite clienților profesionali Renault sunt factorii care au contribuit în mod decisiv la realizarea acestei performanțe.
În plus, rezultatele cumulate pe primele 4 luni 2011 poziționează Renault că și lider pe piață de vehicule comerciale de import. Astfel, față de perioada similară a anului trecut, vânzările de vehicule comerciale Renault au crescut cu peste 200%.
Mai mult, pe primele 4 luni 2011, Master este lider al segmentului furgon, cu o cota de segment de 18%.
Renault vine în întâmpinarea clienților cu cea mai nouă oferta de vehicule comerciale, o gama de caroserii cu volume utile de la 3 mc la 22 mc; sarcini utile de la 650 kg până la sarcini utile de peste două tone. Gama de vehicule comerciale Renault s-a reînnoit complet în 2010, prin lansarea noului Master, model care reprezintă 65% din totalul de vehicule comerciale. Kangoo Express a fost lansat și în varianta „Maxi“, volum util maxim de până la 4,5 mc. În plus, Renault Trafic a primit un face-lift, astfel încât echiparea să se ridică la nivelul unui autoturism.
Punctele forțe ale noului Master sunt veritabile atuuri pentru clienții profesionali: motorizări Euro 5, “best în class” la capitolul consum de carburant, gama foarte diversă, confortul excepțional în cabina, prețurile de achiziție și costurile de întreȚinere foarte competitive, care derivă din creșterea intervalelor de revizie la 30.000 km/2 ani și din distribuția pe lanț.
„Segmentul de vehicule comerciale este unul strategic pentru Renault. De 12 ani, Renault este liderul incontestabil al acestei piețe în Europa Occidentală. Iar noul Master este modelul care ne permite poziționarea pe primele poziții și în România. Renault are toate atuurile pentru a progresa și a câștigă teren pe această piață. Mizăm pe gama complet reînnoită, oferta de produs adaptată nevoilor clienților noștri, costuri de utilizare extrem de competitive, servicii adaptate clienților și cea mai extinsă rețea de puncte de vânzare și service din România”, a declarat Fabrice Cambolive, administrator unic Renault Nissan România.
Pentru a răspunde mai bine solicitărilor clienților profesionali, Renault a implementat conceptul Renault Pro + și în România.
Aceste servicii dedicate constau în spații de vânzări și servicii post-vânzare, personal de vânzări și service specializat în vehicule utilitare, expoziție de vehicule comerciale Renault, interlocutori dedicați clienților profesionali, preluarea în service a vehiculelor utilitare de până la 5 tone, orar de service cu program prelungit pentru clienții profesionali, precum și diagnosticare rapidă și revizii realizate fără programare prealabilă.
Rețeaua Renault PRO+ cuprinde în prezent 12 centre: patru în București și câte unul în Constanța, Timișoara, Iași, Brașov, Bacău, Craiova, Cluj și Brăila.