Vanzari record pentru Renault VU pe piata romaneasca in luna aprilie

In luna aprilie 2011, Renault inregistreaza o performanta comerciala istorica: locul 1 pe piata romaneasca de vehicule comerciale usoare cu o cota de piata de peste 20%. Gama complet reinnoita, noul Master si Kangoo Express Maxi, dar si dezvoltarea serviciilor oferite clientilor profesionali sunt factorii care au contribuit in mod decisiv la realizarea acestei performante.

In plus, rezultatele cumulate pe primele 4 luni 2011 pozitioneaza Renault ca si lider pe piata de vehicule comerciale de import. Astfel, fata de perioada similara a anului trecut, vanzarile de vehicule comerciale Renault au crescut cu peste 200%.
Mai mult, pe primele 4 luni 2011, Master este lider al segmentului furgon, cu o cota de segment de 18%.

Vanzari record pentru Renault VU pe piata romaneasca in luna aprilie

Renault vine in intampinarea clientilor cu cea mai noua oferta de vehicule comerciale, o gama de caroserii cu volume utile de la 3 mc la 22 mc; sarcini utile de la 650 kg pana la sarcini utile de peste doua tone. Gama de vehicule comerciale Renault s-a reinnoit complet in 2010, prin lansarea noului Master, model care reprezinta 65% din totalul de vehicule comerciale. Kangoo Express a fost lansat si in varianta „Maxi“, volum util maxim de pana la 4,5 mc. In plus, Renault Trafic a primit un face-lift, astfel incat echiparea sa se ridica la nivelul unui autoturism.

Punctele forte ale noului Master sunt veritabile atuuri pentru clientii profesionali: motorizari Euro 5, “best in class” la capitolul consum de carburant, gama foarte diversa, confortul excepTional in cabina, preturile de achiziTie si costurile de intreTinere foarte competitive, care deriva din cresterea intervalelor de revizie la 30.000 km/2 ani si din distributia pe lant. „Segmentul de vehicule comerciale este unul strategic pentru Renault.

De 12 ani, Renault este liderul incontestabil al acestei piete in Europa Occidentala. Iar noul Master este modelul care ne permite pozitionarea pe primele pozitii si in Romania. Renault are toate atuurile pentru a progresa si a castiga teren pe aceasta piata. Mizam pe gama complet reinnoita, oferta de produs adaptata nevoilor clientilor nostri, costuri de utilizare extrem de competitive, servicii adaptate clienTilor si cea mai extinsa reTea de puncte de vanzare si service din Romania”, a declarat Fabrice Cambolive, administrator unic Renault Nissan Romania.

Pentru a raspunde mai bine solicitarilor clientilor profesionali, Renault a implementat conceptul Renault Pro + si in Romania. Aceste servicii dedicate constau in spatii de vanzari si servicii post-vanzare, personal de vanzari si service specializat in vehicule utilitare, expozitie de vehicule comerciale Renault, interlocutori dedicati clientilor profesionali, preluarea in service a vehiculelor utilitare de pana la 5 tone, orar de service cu program prelungit pentru clienTii profesionali, precum si diagnosticare rapida si revizii realizate fara programare prealabila. ReTeaua Renault PRO+ cuprinde in prezent 12 centre: patru in Bucuresti si cate unul in Constanta, Timisoara, Iasi, Brasov, Bacau, Craiova, Cluj si Braila.

Follow #infotrucker