Vânzările Fiat Professional în creștere cu 9% în România

Vânzările Fiat Professional

Auto Italia, importatorul mărcilor Fiat Professional, Jeep, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Maserati si Abarth, a comercializat pe piața din România, în primele trei trimestre ale acestui an, un total de 3.040 de autovehicule, în creștere cu 36,8% față de nivelul consemnat în aceeași perioadă a anului 2014.

Pe fondul creșterii pieței auto din Europa de 8.8% față de aceeași perioadă a lui 2014, conform datelor ACEA și a celei din România cu 16.2%, conform APIA, la atingerea rezultatelor spectaculoase ale Auto Italia a contribuit și creșterea cu 62% a vânzărilor realizate de rețeaua de distribuitori independenți.

Ducato, cel mai bine vândut autovehicul din gamă
În ceea ce privește vânzarile Fiat Professional, divizia de autovehiculele comerciale a companiei italiene, acestea s-au apreciat cu 28% în primele 9 luni ale acestui an. Fiat Ducato își consolidează poziția pe piață cu o creștere de 66%, generând peste 80% din vânzările Fiat Professional în România.

Vânzările Fiat Professional în creștere cu 9% în România

Vânzările Jeep au crescut cu 68% în România
Jeep înregistrează cea mai mare creștere din portofoliul Auto Italia, de 68%. Grand Cherokee rămâne modelul din gamă cel mai dorit de români, urmat îndeaproape de proaspătul lansat Jeep Renegade, cel mai performant SUV de clasă mică, al cărui preț pornește pe piața locală de la 17.344 Euro (TVA inclus), prin Programul Rabla. Vânzările Jeep în România sunt susținute de o rețea națională de 26 dealeri și se aliniază consolidării mărcii la nivel european. Conform raportului Asociației Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), vânzările Jeep în Europa au crescut cu 170.5%, poziționând astfel marca pe locul I în topul creșterilor. Aceeași statistică arată că Noul Renegade este cel mai bine vândut SUV din gama Jeep, totalizând 62% din livrările mărcii în Europa.

Familia 500 – peste 90% din vânzările Fiat în România
Din numarul total de autovehicule comercializate de rețeaua Auto Italia în perioada ianuarie – septembrie 2015, 1.809 au revenit mărcii Fiat, a cărei creștere procentuală față de aceeași perioadă a anului trecut a fost de 54%. Cele mai vândute modele Fiat au fost cele din Familia 500, o familie modernă, economică, eficientă și urbană (1.650 de unități din cele 1.809 comercializate).

Creștere de 27.3% pentru Maserati
La final de Q3, Maserati a raportat 14 unități vândute, față de cele 11 înregistrate în același interval al anului 2014. Cel mai bine vândut model din gamă este chiar cel mai recent lansat, Ghibli Diesel de 3 litri si 275 CP. Maserati continuă astfel trendul ascendent al vânzărilor început anul trecut și pregătește terenul pentru primul SUV din gamă, care va fi lansat anul viitor și va purta numele Levante.

Compania Auto Italia a înregistrat scăderi ale vânzărilor pentru mărcile Alfa Romeo și Lancia, însă anul 2016 va marca revigorarea mărcii Alfa Romeo odată cu lansarea modelului Giulia.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

Follow #infotrucker