Vehiculele electrice Daimler au parcurs peste 7 milioane de km

Vehiculele electrice Daimler au parcurs peste 7 milioane de km
Vehiculele electrice Daimler Trucks & Buses date spre testare clienților din întreaga lume au parcurs deja peste 7 milioane de kilometri.

Feedback-ul pozitiv al clienților și rezultatele testelor practice intensive cu camioane electrice de la Mercedes-Benz, FUSO și Freightliner arată că electrificarea transportului rutier de marfă este deja fezabilă astăzi. În plus, autobuzul electric electric Mercedes-Benz eCitaro este deja în producție de serie din 2018 și este utilizat de clienți în diferite orașe europene.

Vehiculele electrice Daimler au parcurs peste 7 milioane de km

Ca parte a strategiei sale de electrificare, Daimler Trucks intenționează să ofere vehicule electrice în toate principalele sale regiuni de vânzare până în 2022: de la FUSO eCanter în segmentul ușor, Freightliner eM2 în segmentul mediu și Mercedes-Benz eActros și Freightliner eCascadia în segmentul greu.

„Fiind unul dintre cei mai mari producători de vehicule comerciale din lume, avem ambiția de a fi liderul inovației și tehnologiei și în gama sistemelor alternative de propulsie. De exemplu, autobuzul nostru urban eCitaro, neutru din punct de vedere al emisiilor de CO2, este în producție de serie din 2018 și este utilizat în transportul public în mai multe orașe. Cu camioanele noastre electrice, ne propunem să oferim clienților noștri vehicule electrice care au aceeași disponibilitate și performanță precum vehiculele echipate cu motoare convenționale. Acest lucru a dus la testele în teren alături de clienți încă din stadiile incipiente ale dezvoltării produselor. Datorită prezenței noastre globale, clienții din întreaga lume testează diverse concepte de vehicule în diverse aplicații practice, iar acest lucru reprezintă un puternic avantaj competitiv”, a declarat Martin Daum, președinte al consiliului de administrație al Daimler Truck AG și membru al consiliului de administrație al Daimler AG.

Mercedes-Benz Trucks a fost primul producător din lume care a prezentat un camion 100% electric greu la IAA în 2016. Cu eActros, Mercedes-Benz Trucks demonstrează că transportul greu în zonele urbane poate fi fără emisii. eActros are o autonomie de circa 200 de kilometri și este deja utilizat în procesul de distribuție de mai mulți clienți europeni încă din 2018. Producția de serie va începe în 2021.

VEZI ȘI: Opțiuni tot mai convingătoare în segmentul camioanelor electrice

Un alt autocamion electric este eEconic, pe care Mercedes-Benz îl va lansa în 2022. Acesta este destinat, în principal, colectării deșeurilor.

FUSO eCanter a avut premiera mondială în septembrie 2017 și este livrat la numeroși clienți din întreaga lume. Acest camion ușor complet electric este răspunsul FUSO la nevoia publică de camioane locale fără emisii pentru traficul ușor de distribuție urbană. Ca parte a unei serii mici, peste 170 de camioane ușoare FUSO eCanter sunt deja utilizate cu numeroși clienți din Japonia, Statele Unite și Europa.

În Statele Unite, eCascadia și eM2 au fost premiate la Portland în iunie 2018. Ambele camioane electrice sunt supuse testelor practice cu clienții din Statele Unite. Flota de testare cuprinde 38 de vehicule într-o varietate de aplicații, inclusiv distribuția regională și locală, distribuția de alimente și livrarea coletelor.

Follow #infotrucker