Vizitează noul website Pirelli.com

website pirelli.com

Pirelli şi-a reproiectat identitatea digitală prin lansarea noului site www.pirelli.com, o platformă care oferă vizitatorilor o perspectivă globală asupra mulţimii de „suflete” care alcătuieşte universul şi istoria Pirelli – de la produse la competiţii, de la afaceri la sustenabilitate, de la artă la cultură şi la Calendarul Pirelli.

Abordarea narativă a noii platforme se bazează pe poveşti rostite prin intermediul imaginilor, materialelor video şi textelor care reiterează „poveştile” ce însoţesc vizitatorul/cititorul de-a lungul unui parcurs de descoperire a universului Pirelli. Online începând de azi, noul site www.pirelli.com este o revistă adevărată, care, de asemenea, se va alimenta prin intermediul canalelor Pirelli de social media. Proiectul, care este de natură editorială, prezintă interfaţa unui „ziar digital”, cu şapte zone de poveşti, constant actualizate.

Vizitează noul website Pirelli.com

Cauciucuri, Curse, Afaceri, Oamenii şi planeta, Artă şi cultură: acestea sunt secţiunile care vorbesc despre diversele aspecte ale companiei, întotdeauna cu privirea aţintită asupra lumii exterioare. Ca atare, aici veţi găsi ultimele noutăţi legate de produse, veţi putea urmări universul Formulei 1 şi veţi putea trăi evenimente minunate, cum ar fi restaurarea Corcovado, eveniment sprijinit de Pirelli anul trecut. Sau veţi putea pătrunde chiar în culisele calendarului Pirelli, ori veţi putea descoperi marile expoziţii de artă contemporană din HangarBicocca, spaţiul Pirelli de artă contemporană, sau iniţiativele şi patrimoniul cultural aparţinând Fondazione Pirelli.

De asemenea, noi dezvoltări minunate au fost implementate site-ului dedicat calendarului Pirelli (www.pirellicalendar.com), un mediu fascinant care a fost complet remodelat şi care, începând de astăzi, oferă acces la conţinut care până acum nu a mai putut să fie văzut şi legat de The Cal. Aici vor exista trei zone dedicate: Calendarul 2016, unde acum se poate vedea ce se petrece în spatele scenei de lucru pentru calendar prin intermediul imaginilor de culise; Icons, o fereastră permanent deschisă asupra excelenţei, inovaţiei şi frumuseţii prin intermediul dialogurilor cu iluştri reprezentanţi ai universului artei, culturii, show business-ului, modei, sportului şi muzicii. Roberto Bolle, Candice Huffine, Tommy Hilfiger, Marc Newson sunt doar câteva dintre aceste „legende”. A treia zonă este Time Machine, o „maşină a timpului” virtuală, unde vizitatorul poate călători de-a lungul a mai bine de 50 de ani de istorie a calendarului prin intermediul unei selecţii bogate de imagini şi materiale video segmentate pe decenii.

Având în vedere lansarea ediţiei 2016 a calendarului Pirelli – care va avea loc la Londra pe 30 noiembrie – Pirelli a iniţiat recent „Chasing the Cal”, un concurs care va oferi pentru doi câştigători oportunitatea de a participa la dineul de gală, un eveniment rezervat de obicei colecţionarilor, celebrităţilor internaţionale şi reprezentanţilor mass-media. În acest an puteţi trăi emoţiile şi magia evenimentului înregistrându-vă la adresa chasingthecal.pirelli.com şi participând la jocul digital de „vânătoare de comori” dezvoltat de Pirelli.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

 

Follow #infotrucker