Viziunea RATB: de la „Le petit Paris” la „Little London” cu patru autobuze supraetajate

Noua linie turistica va fi deservita de patru autobuze speciale, supraetajate, cu o capacitate de 77 locuri, care vor circula pe traseul Piata Presei, Muzeul Satului, Arcul de Triumf, Piata Victoriei, Calea Victoriei, Palatul Parlamentului, Piata Unirii, Universitate, Piata Romana, Piata Victoriei, Piata Charles de Gaulle, Sos. Kiseleff si Piata Presei.

Potrivit RATB, linia va functiona intre orele 10.00-22.00, intervalul de succedare intre vehicule fiind de 15 minute. Traseul va avea o lungime de 15,4 km, 14 statii si va fi parcurs in aproximativ 50 minute. Obiectivele turistice aflate de-a lungul acestui traseu sunt: Casa Presei, Parcul Herastrau, Muzeul Satului, Arcul de Triumf, Muzeul Antipa, Muzeul de Geologie, Muzeul Taranului Roman, Palatul Victoria, Ateneul Roman, Muzeul National de Arta, Biserica Cretulescu, Palatul Telefoanelor, Palatul CEC, Muzeul National de Istorie, Palatul Parlamentului, Patriarhia Romana, Hanul lui Manuc, Curtea Veche, Universitatea, Spitalul Coltea, Muzeul Municipiului Bucuresti, Teatrul National, Muzeul Literaturii si Academia de Studii Economice.

Viziunea RATB: de la "Le petit Paris" la "Little London" cu patru autobuze supraetajate

Tarifele de transport pentru aceasta linie, stabilite pe categorii de varsta, sunt: 25 RON/bilet pentru adulti si 10 RON/bilet pentru copiii cu varste intre 7 si 14 ani. Copiii cu varsta de pana la 7 ani, insotiti de adulti, vor beneficia de transport gratuit. Cardul de calatorie este valabil 24 de ore de la prima validare si se poate procura din autobuzele turistice.

Utilizarea cardului pe parcursul intregii zile ofera turistilor avantajul flexibilitatii in alegerea programului si obiectivelor de interes. „Bucurestiul se aliniaza, prin acest proiect, marilor capitale europene care au deja o traditie in acest domeniu. Turistii romani si straini care aleg Capitala ca destinatie de vacanta vor putea identifica si vizita cu mai multa usurinta obiective definitorii pentru istoria acestui oras”, declara Adrian Crit, directorul general al RATB. Acest proiect se inscrie in linia modernizarii si diversificarii gamei de servicii promovate de RATB in cursul ultimului an, dupa infiintarea traseelor de noapte si a traseelor turistice ecumenice.

Follow #infotrucker

5 comentarii

  1. Ioana

    28/07/2011 at 9:21 AM

    Inainte sa mergem cu supraetajate, il rog pe domnul Crit sa mearga cu trmvaiul. Poate dansul, director RATB nu stie cum se circula cu tramvaiul. Fara aer conditionat, linie varza, vatmani sub orice critica, tramvaie de cazi din ele. Dupa poate lua fi fitze cum doreste doamna Udrea.

  2. Florin

    28/07/2011 at 9:24 AM

    Sunt de acord cu Ioana. Este inadmisibil sa cumparam autobuze turistice, cand in Bucuresti stai dupa un autobuz de lesini. Aia la capat la Rahova cu troleibuzele stau la sueta in loc sa mearga in cursa de se strang si cate 8 troleibuze la capat. Investim in nimic… in a cheltuii banii publici.

  3. Cristi C.

    28/07/2011 at 9:25 AM

    @Ioana – Tre sa manance si gura lor ceva 🙂 si o sa manance sigur… auzi transport public turistic, pai daca ar fi ceva de vizitat in imputitul asta de oras. maxima este aia cu transport public ecumenic :))) =)) D-zeule in ce tara traim. Dar alea de transport ecumenic au si rampa pentru batrane? =))

  4. Mockito

    29/07/2011 at 9:56 AM

    Oameni buni, cititi cu atentia… AUTOBUZ TURISTIC, da? Pentru turisti. Ce au tramvaiele, autobuzul da la Rahova si troleibuzele cu tursimul? Sunteti chiar toti dusi cu pluta? Asta este pt cei care vin sa viziteze Bucurestiul… Este o initiativa foarte buna… asa au mai toate orasele europene. Noua nu trebuie asa ceva pt ca troleibuzul sau tramvaiul din Rahova nu ajunge la timp?…sunteti chiar penibili.

  5. Florin

    03/08/2011 at 6:26 AM

    @Mockito – nu stiu de unde esti, insa daca esti din Bucuresti, te rog sa mergi pe traseul turistic al autobuzelor supraetajate, „perla” doamnei Udrea. Ai sa ramai surprins ca acestea se plimba goale, nu este nici dracu in ele. Biletul prea scump, aglomeratia in care stai, aerul pe care-l inhalezi n-au cum sa te atraga. Din pacate este o noua investitie in nimic asa cum spuneam mai sus. Va rog sa mergeti in Barcelona, Madrid sau Londra sa vedeti ce inseamna un astfel de circuit si cat costa biletul.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.