Volkswagen Autovehicule Comerciale la IAA Hanovra 2014

Soluţii pentru muncă şi viaţă – sau „Muncă. Viaţă. Soluţii.” este motto-ul sub care Volkswagen Autovehicule Comerciale a ales să se prezinte la ediţia din 2014 a Salonului Auto pentru Autovehicule Comerciale IAA, care îşi va deschide porţile pentru public pe 25 septembrie 2014.

Producătorul de autovehicule comerciale uşoare, cu sediul în capitala Saxoniei Inferioare, plănuieşte o prezentare marcată de încredere de sine, la acest „meci” disputat pe teren propriu.

Volkswagen Autovehicule Comerciale la IAA Hanovra 2014

„Vom expune soluţia potrivită pentru fiecare necesitate profesională şi personală a vieţii. Ştim ce îşi doresc clienţii şi punem aceste dorinţe în practică”, a declarat Bram Schot, membru al Consiliului de Administraţie al mărcii, responsabil pentru Distribuţie.

Va fi expusă gama completă de autovehicule comerciale uşoare destinate muncii şi timpului liber. Volkswagen Autovehicule Comerciale va prezenta vizitatorilor însoţitorii potriviţi pentru o gamă largă de cerinţe, având la bază modelele Amarok, Caddy, Crafter şi gama T5.

„Dorim să arătăm clienţilor noștri o varietate neegalată de soluţii de mobilitate pentru transportul de bunuri şi persoane.”, spune Schot.

„Domeniul autovehiculelor comerciale este la fel de diversificat precum clienţii săi, care provin din toate sectoarele de comerţ şi servicii. Adiţional, autorităţile publice, poliţia, pompierii şi municipalităţile reprezintă o parte importantă a cumpărătorilor noştri”. Specializarea este reţeta magică pentru a satisface nevoile clienților şi se reflectă în standul mărcii din cadrul salonului. În hala 12 vor fi prezentate 50 de autovehicule, structurate pe sectoare profesionale şi clienţi, standul însumând o suprafaţă totală de 7.500 m2. Alte 30 de soluţii de transport bunuri şi persoane se vor afla în exterior, vizavi de hală. Vizitatorii pot de asemenea testa anumite modele.

Salonul IAA din acest an continuă tendinţele pieței. Autovehiculele de livrare urbană, van-urile şi pick-up-urile devin tot mai uşoare, mai eficiente şi mai economice. Volkswagen Autovehicule Comerciale prezintă inovaţii pentru toate gamele de modele, cu focus special asupra sistemelor puternice de propulsie, cu o economie maxim posibilă de combustibil. Sistemele de propulsie care reduc emisiile reprezintă o prioritate principală a mărcii Volkswagen Autovehicule Comerciale. Autovehiculele comerciale uşoare cu sistemele ecologice BlueMotion Technology sau cele cu sistem EcoFuel cu motoare cu gaz natural sunt parte integrantă a gamei de modele.

e-Load up!, care poate fi văzut pentru prima dată la acest stand, reprezintă debutul mărcii Volkswagen Autovehicule Comerciale în ceea ce priveşte introducerea propulsiilor electrice în gama de produse. Acest model oferă soluţii practice pentru traficul urban, livrările cu emisii zero sau domeniul serviciilor.

e-Load up! este prezentat sub forma unui autovehicul în forma sa finală pentru clienţi. Echipat cu un propulsor electric cu zero emisii, modelul este foarte potrivit pentru serviciile de curierat sau alte servicii care necesită transportul pe rute zilnice repetate de până la 100 de kilometri.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.