Volkswagen Truck & Bus pe creștere în al treilea trimestru

Volkswagen Truck & Bus pe creștere în al treilea trimestru

Volkswagen Truck & Bus a vândut 132.860 de camioane, autocare și autobuze din ianuarie până în septembrie 2016, cu 3% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut.

MAN Truck & Bus a vândut 19.670 de vehicule în perioada iulie – septembrie, cu 7% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Scania, grație prețurilor competitive practicate a a vândut 18.420 de camioane și autocare/autobuze, ceea ce înseamnă o creștere de 3% în al treilea trimestru comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Pe competitiva piață din America de Sud, vânzările Volkswagen Caminhões e Ônibus și mărcile MAN au scăzut cu 16% ajungând la 5.500 de vehicule.

Tendința de creștere a afacerii cu camioane a continuat și în primele nouă luni ale anului 2016, astfel că, mărcile Volkswagen au vândut 120.610 de camioane, o creștere cu 3% decât aceeași perioadă a anului trecut. Tendințele în regiunile individuale au variat: redresarea economică în curs de desfășurare din Europa de Vest a dus la o creștere de 12 procente de la un an la altul. Italia, Olanda și Franța, în special, au înregistat creșteri.

Volkswagen Truck & Bus pe creștere în al treilea trimestru

Volkswagen Truck & Bus a livrat în mod semnificativ mai multe camioane decât în anul precedent în Europa Centrala și de Est, ridicând vânzările sale unitare cu 21%. Din cauza climatului macroeconomic dificil și a condițiilor de finanțare mai dure, vânzările de camioane din Brazilia au scăzut cu 22%. Volkswagen Truck & Bus a avut evoluții pozitive și pe segmentul de autocare și autobuze fiind vândute 12.250 de vehicule, tot în primele nouă luni din 2016. Aceata reprezintă o creștere cu 3% față de aceeași perioadă a anului trecut. Numai în al treilea trimestru, vânzările unitare de autobuze și autocare au crescut cu 21%, comparativ cu anul trecut.

VEZI ȘI: Volkswagen va plăti 14.7 miliarde de dolari pentru #Dieselgate în SUA

Al treilea trimestru al lui 2016 a fost dominat de târgul IAA 2016 de la Hanovra. MAN, Scania, Volkswagen Caminhões e Ônibus și Volkswagen Autovehicule Comerciale au fost prezentate pentru prima dată sub un singur acoperiș. Volkswagen Truck & Bus a prezentat noua sa marcă RIO, o platformă digitală care leagă toți jucătorii dintr-un sistem de transport cu un alt – indiferent de marca vehiculului sau a funcției – permițându-le astfel să stimuleze eficiența și profitabilitatea.

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

 

Follow #infotrucker