
Van der Vlist utilizează de la mijlocul acestui an un Volvo FH Electric în operațiunile sale de transport agabaritic.
Compania olandeză Van der Vlist a implementat primul Volvo FH Electric 4×2 în operațiunile sale de transport agabaritc. Acesta este primul dintr-o serie de trei Volvo FH Electric ce vor fi livrate companiei în acest an.
“Atât pentru noi, cât și pentru clienții noștri, sustenabilitatea este un element din ce în ce mai important”, spune Anton Stam, director general al Van der Vlist.
VEZI ȘI: Zece camioane electrice DAF XD pentru E. van Wijk Logistics
“Lucrăm mult pentru clienți din domeniul construcțiilor, iar construcțiile fără emisii devin un subiect de actualitate. Acest lucru include și furnizarea de utilaje și materiale. Acesta este motivul pentru care anul acesta vom implementa primele trei capete tractor Volvo FH Electric 4×2”, mai spune Stam.
Van der Vlist a ales Volvo FH Electric din mai multe motive.
“În transporturile speciale și grele, o greutate totală cât mai mare este o necesitate. Volvo Trucks este lider în ceea ce privește vehiculele electrice pentru segmentul vehiculelor grele. Unul dintre avantaje este faptul că Volvo FH Electric este adecvat din punct de vedere tehnic pentru o greutate combinată (MTMA) de 50 de tone și au aprobarea în Olanda pentru aceasta”, explică Stam.
Transportul de echipamente de construcții
Primul Volvo FH Electric este utilizat de Van der Vlist pentru a transporta buldozere, excavatoare și macarale.
“Aducem aceste utilaje din porturile din Amsterdam, Rotterdam, Anvers și Zeebrugge în atelierele noastre, unde efectuăm asamblarea și modificările. Prima perioadă este în principal de pionierat și de învățare. Șoferul va descoperi cum să conducă cât mai economic pentru a obține cât mai mulți kilometri din baterie. Planificarea necesită, de asemenea, un mod diferit de gândire, opțiunile de încărcare fiind punctul de plecare.”
Încărcarea bateriilor în curte
Încărcarea este realizată de Van der Vlist în propriile sale spații. Compania a instalat stații de încărcare cu o capacitate de 44 kW la sediile sale din Schelluinen și Zeebrugge. Acest lucru este suficient pentru a încărca camionul în 9 ore. La sfârșitul zilei de lucru, camionul este pus la încărcat peste noapte, pentru a fi pregătit pentru următoarea zi.
În plus, în Schelluinen se construiește o stație de încărcare publică cu patru încărcătoare de 44 kW și două încărcătoare rapide de 180 kW sau, pentru o singură utilizare, de 360 kW, unde compania va putea încărca rapid, dacă este necesar.
Pentru a marca accentul pus pe electricitate, camionul a fost vopsit în culoarea potocalie specifică companiei olandeze în combinație cu verde și cu textele “Full Electric” și “Zero Emission”.