Știri

Volvo Group a livrat 58.935 de camioane noi în T2 2024

Volvo Group a vândut în trimestrul al doilea al anului 2024 un număr de 58.935 de camioane noi, în scădere cu 8% față de T2 2024. În primele 6 luni, scăderea este de 9%.

În schimb, veniturile din vânzări ale diviziei de camioane a Volvo Group au crescut cu 1% în T2 2024 față de T2 2023 (+1% și în primele 6 luni), dar profitul s-a redus cu 11% (-5% la 6 luni), iar marja de profitabilitate s-a redus de la 15,9% la 13,9%.

În timpul trimestrul al doilea, condițiile de piață au continuat să se normalizeze în Europa și America de Nord, ca efect al volumelor reduse de transport. Flotele mari au continuat înlocuirea flotelor, în timp ce clienții mai mici au fost mai ezitanți în plasarea comenzilor.

În Europa, grupul a livrat în perioada aprilie-iunie un număr de 28.086 de camioane (-15%), dintre care 22.151 de tonaj mediu și greu Volvo și Renault (-11%) și 5.935 de tonaj ușor Renault (-29%).

VEZI ȘI: Test Volvo FH Aero 460 I-Save: Aer proaspăt

Și comenzile de camioane au continuat să scadă. Din Europa s-au primit în T2 2024 comenzi pentru 21.080 de camioane (-15%), dintre care 19.201 pentru cele de tonaj mediu și greu (+4%) și 1.879 pentru cele de tonaj ușor (-70%).

Livrările de camioane electrice din T2 2024 au totalizat 1.103 vehicule (+45%), dintre care 551 Volvo (+64%) și 285 Renault de tonaj mediu și greu (+70%). Comenzile de camioane electrice noi au scăzut în aceeași perioadă cu 3%: Volvo Trucks -25%, iar Renault Trucks +32%.

Din aceeași categorie...

Back to top button