Volvo Trucks a introdus noi servicii de monitorizare pentru a maximiza disponibilitate

Volvo Trucks a introdus noi servicii de monitorizare pentru a maximiza disponibilitate

Volvo Trucks a introdus noi servicii de monitorizare și analiza a componentelor esențiale în timp real, pentru a maximiza disponibilitatea.

Noileservicii de monitorizareși analiză a datelor despre camioane în timp real, oferă oportunități interesante în viitor de a anticipa defecțiunile cu mai mare exactitate.

Astfel, în Suedia a fost lansat un nou serviciu de management al anvelopelor, precum și un test pilot pentru monitorizarea avansată a camioanelor Volvo în Europa.

De asemenea, prin aplicarea algoritmilor de Inteligență artifificială, acuratețea predicției și prevenirii opririlor neplanificate va fi îmbunătățită și mai mult.

Noul serviciu de management al anvelopelor măsoară presiunea și temperatura din anvelope în timp real, informațiile fiind monitorizate prin intermediul unei aplicații care îi ajută atât pe șofer, cât și pe proprietarul flotei să identifice penele de cauciuc și să evite posibilele explozii ale anvelopelor care determină opririle neplanificate și costurile ridicate.

În plus, noul serviciu permite obținerea unui consum redus de combustibil și un kilometraj mai mare pentru fiecare anvelopă, datorită asigurării presiunii și temperaturii corecte.

Serviciul de monitorizare a anvelopelor va fi lansat, ulterior, și pe piețele europene.

Volvo Trucks a introdus noi servicii de monitorizare pentru a maximiza disponibilitate

De asemenea, Volvo Trucks derulează alături de câțiva clienți cu contracte de service Gold, un test pilot care include monitorizarea avansată a mai multor componente ale camionului.

VEZI ȘI: 5 caracteristici cheie ale noului Mercedes-Benz Actros

Prin monitorizarea și analiza datelor provenind de la mii de camioane, în timp real, se evită un număr mare de potențiale defecțiuni, care ar putea duce la îmbunătățirea disponibilității și a productivității.

Scopul este de a preveni defecțiunile componentelor înainte ca acestea să apară și de a le oferi clienților planificarea optimă de service.

Atunci când o problemă potențială este detectată de un centru de monitorizare al camioanelor Volvo, atelierul de reparații este avertizat, astfel încât să poată fi întreprinse acțiuni preventive.

Următoarea etapă constă în introducerea treptată a algoritmilor de inteligență artificială.

Prin intermediul algoritmilor autonomi de tip Machine learning se permite colectarea și analizarea unor cantități mari de date despre camioane în scopul cercetării și dezvoltării.

Acest lucru le permite suedezilor să afle din ce în ce mai multe despre starea și performanța camionului și despre sute de mii de camioane conectate aflate în uz cotidian.

Folosind modelarea și analiza computerizată avansată, obiectivul este de a identifica un model repetitiv care sa anticipeze defecțiunile componentelor, ceea ce face mai probabil ca mentenanța sau reparația solicitată să se efectueze în cursul unei vizite de service programate, pentru o disponibilitate maximă a camionului.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.