Volvo Trucks a livrat primul camion Volvo FE Electric pe piața din Norvegia

Primul ministru al Norvegiei "a botezat" unul dintre primele autocamioane basculante electrice din țară
Primul camion Volvo FE Electric livrat de Volvo Trucks pe piața din Norvegia este utilizat de compania Tom Wilhelmsen AS în operațiuni zilnice în jurul orașului Oslo.

Volvo Trucks a livrat primul camion Volvo FE Electric pe piața din Norvegia companiei Tom Wilhelmsen AS, care are în plan ca până cel târziu în 2025 să aibă o flotă 100% electrică.

Volvo Trucks a livrat primul camion Volvo FE Electric pe piața din Norvegia

În strânsă colaborare cu companii din industria construcțiilor, Volvo Trucks a dezvoltat soluții de transport electrificate care îndeplinesc cerințele industriei în ceea ce privește performanța, distanța parcursă, manipularea mărfurilor și utilizarea eficientă a vehiculelor.

Datorită absenței gazelor de eșapament și a zgomotului motorului, vehiculele electrice contribuie la crearea unui mediu de lucru mai bun și a unor orașe mai liniștite și mai curate.

„Faptul că avem clienți, precum Tom Wilhelmsen AS, care pot folosi camioane electrice pentru a reduce impactul transportului greu asupra climatului este fundamental pentru munca noastră privind transportul durabil. De asemenea, este o evoluție pozitivă faptul că guvernele din Norvegia și din alte țări europene accelerează ritmul dezvoltării, oferind stimulente companiilor de transport care doresc să investească în vehicule electrice cu un impact climatic mai redus”, spune Roger Alm, președintele Volvo Trucks.

VEZI ȘI: AB Texel Group utilizează camioane ultra-lungi în logistica alimentelor proaspete

În prezent, Tom Wilhelmsen AS are în flotă trei camioane Volvo FE Electric.

Volvo FE Electric este conceput pentru a îndeplini cerințele exigente de transport urban, inclusiv transport în construcții, gestionarea deșeurilor și livrarea bunurilor.

„Am început deja să folosim două dintre camioane și suntem foarte mulțumiți de nivelul scăzut de zgomot și, cel mai important, de gama. Șoferii au fost puțin sceptici pentru început, dar acum sunt impresionați de camioane”, a completat Tom Wilhelmsen.

Follow #infotrucker