Volvo Trucks Germania a lansat ediția limitată Volvo FH Swedish Metal

Ediția limitată Volvo FH Swedish Metal Edition este disponibilă în 66 de unități, atât cu propulsie electrică, cât și diesel.
În calitate de sponsor principal al Wacken Open Air, cel mai mare festival de heavy metal din lume, desfășurat în orășelul Wacken din Schleswig-Holstein, Volvo Trucks a prezentat în exclusivitate ediția specială limitată Volvo FH Swedish Metal Edition.
La Holy Ground din Wacken, producătorul a expus un Volvo FH Electric, însă ediția limitată este disponibilă și cu motor diesel.
Ediția limitată Volvo FH Swedish Metal Edition este caracterizată de culoarea negră a cabinei, precum și de grila radiatorului și ornamentele tot negre. Practic, tot ceea ce a putut fi făcut negru este negru. Aceasta are montată o siglă iluminată pe acoperiș și lumini de conducere rotunde cu LED-uri, parasolar negru și un spoiler frontal cu două lumini de gabarit.
Inscripția “Swedish Metal” de culoare gri, emblemele aurii de pe grila radiatorului și jantele fac notă constrastantă cu vopseaua neagră a camionului.
VEZI ȘI: Cele mai populare camioane de construcții din România
Pe lateralele cabinei, camionul are fulgere aurii, iar pe panourile laterale un Volvo FH cu coarne de taur. Pe versiunea electrică, Volvo FH Swedish Metal Edition este “însemnat” cu “The Number of the Beast”, adică 666, care reprezintă puterea motorului electric.
Și mai multă personalizare
Nu există limite în ceea ce privește alte dorințe de design ale clienților. Potrivit producătorului, această ediție limitată poate fi personalizată și mai mult, în funcție de nevoile acestora.
“La Volvo Trucks, am atras deja atenția cu multe modele speciale. Au existat și câteva vehicule care reprezintă genul muzical heavy metal. Cu Swedish Metal Edition, dorim să îmbinăm istoria și prezentul nostru. Robustețea și siguranța pe care le-am cunoscut întotdeauna, pe de o parte, și forța inovatoare combinată cu un design special, pe de altă parte. Acest lucru este asociat cu un stil de muzică pe care mulți șoferi de camioane Volvo îl consideră foarte atrăgător”, a declarat Christoph Fitz, director de vânzări de vehicule noi în Germania.