Volvo Trucks premiat din nou la Cannes pentru campania de marketing

Campania de marketing „The Live Test Series” a celor de la Volvo Trucks, care include si clipul „Epic Split” cu Jean-Claude Van Damme, a fost din nou premiata la Cannes.
De aceasta data, campania a primit a fost premiata pentru eficienta sa pe termen lung.
Premiul „Creative Effectiveness” obtinut la Festivalul International al Creativitatii de la Cannes este foarte prestigios, acesta masurand modul in care o campanie si-a indeplinit sau depasit obiectivele.
Spre deosebire de celelalte categorii, premiul de eficienta include campanii care acopera o perioada de trei ani, de multe ori cuprinzand unele dintre cele mai renumite campanii de publicitate din lume.
Juriul este format din nume de top din industria de comunicare.
Clipurile din cadrul campaniei Volvo Trucks au adunat peste 100 de milioane de vizualizari pe YouTube, fiind distribuite mai departe de peste 8 milioane de ori.
Clipurile demonstreaza caracteristicile inovative ale noi game de camioane intr-un mod spectaculos cu scopul de a creste gradul de constientizare si cererea pentru produsele noi.
Seria „The Live Test” este formata din 6 clipuri (Balerina, Tehnicianul, Carligul, Charlie Hamsterul, Urmarirea si Epic Split) ce au fost lansate doar pe YouTube.Toate clipurile le puteti vizualiza pe canalul oficial de YouTube al producatorului suedez.
In 2014, Volvo Trucks a primit un numar record de premii in cadrul Festivalului International al Creativitatii de la Cannes la categoriile Film si Cyber.
Clipul „The Epic Split” cu Jean-Claude Van Damme (#JCVD) a fost recent votat al patru-lea cel mai bun clip comercial de pe YouTube.
Per total, Volvo Trucks a fost cea mai premiata companie din lume in 2014, pentru campania de publicitate derulata.