Volvo Trucks stabilește noi standarde în construcții

Volvo Trucks stabilește noi standarde în construcții

Așa cum v-am spus, ieri am participat la evenimentul de prezentare a celor mai recente noutăți introduse de Volvo Trucks pe segmentul camioanelor de construcții, care nu sunt deloc puține.

Astfel, în cadrul unei cariere de piatră situată în apropierea capitalei Cehiei, Volvo Trucks a dat posibilitatea clienților și jurnaliștilor de transport din România să se familiarizeze cu inovațiile introduse pe camioanele de construcții, prin intermediul unor workshop-uri teoretice și a unor sesiuni scurte de drive-test.

Așa cum era de așteptat, cea mai importantă inovație introdusă de producătorul suedez de camioane este cutia de viteze I-Shift cu trepte de forță. Transmisia I-Shift cu trepte de forță reprezintă un nou pas în dezvoltarea continuă a transmsiei I-Shift de la Volvo Trucks, acest sistem fiind o noutate absolută în segmentul camioanelor de mare tonaj produse în serie.

Volvo Trucks stabilește noi standarde în construcții

Noua versiune a transmisiei I-Shift de la Volvo Trucks face posibilă adăugarea a două noi trepte de forță, permițându-i camionului să poată porni de pe loc și să transporte o sarcină maximă autorizată de până la 325 de tone. Cu noile trepte de forță, camionul se poate deplasa şi la viteze reduse, de 0.5 până la 2 km/h. Acest lucru este extrem de util în timpul manevrelor de precizie, precum cele din segmentul de construcții ori pentru diverse întervenţii.

VEZI ȘI: Volvo Trucks lansează transmisia I-Shift cu trepte de forță

Noua transmisie I-Shift cu trepte de forță este recomandată vehiculelor cu sarcini mari în combinație, transportului greu, trenurilor rutiere, construcțiilor grele, activităților miniere, transportului de bușteni, vehiculelor cu viteză redusă, viteză redusă înainte/înapoi, vehiculelor care operează altitudine mare etc.

De asemenea, pe lângă I-Shift cu trepte de forță, Volvo Trucks a făcut o recapitulare și a celorlalte noutăți introduse precum versiunea 4×4 a lui Volvo FL, controlul automat al tracțiunii, punte față motoare cu suspensie pneumatică spate, sarcini crescute de putere, direcție dinamică pentru punte față dublă, vehicule cu cinci axe 10×4/10×6, EBS cu frâne tambur, tridem, puntea tandem liftabilă, pompe hidraulice cu ambreaj, noua bară de protecție pentru transporturile grele, cârlig de remorcare față, o nouă cabină pentru Volvo FH dedicată aplicațiilor miniere și I-Shift pentru aplicații dificile.

Pe toate acestea le vom trata în parte într-un articol mai amplu în zilele următoare.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe FacebookInstagramTwitterYouTube

 

Follow #infotrucker