
Pe 25 september 2015, în cadrul Digital Communication Awards (DCA) din Berlin, Volvo Trucks a câștigat primul loc în categoria „Viral Video” pentru campania sa de marketing Volvo Trucks vs Koenigsegg. The #EpicFight, așa cum am numit-o noi la acel moment a depățit peste 5 milioane de vizualizări în mediul online. Articolul nostru Volvo Trucks vs Koenigsegg.
Digital Communication Awards recompensează cele mai bune de acțiuni de comunicare și marketing din mediul digital, acolo unde campania Volvo Trucks vs Koenigsegg a câștigat premiul întâi la categoria „Viral Video”. Campania câștigătoare a fost desemnată în cadrul galei DCA, unde toate companiile nominalizate au trebuit să-și prezinte proiectul lor în față juriului.
Suntem incredibil de multumiți de premiul câștigat. Cursa dintre un Volvo FH și un Koenigsegg One:1 nu este doar divertisment – ci este, de asemenea explicarea subtilă a beneficiilor noii cutii de viteze. Pentru noi acest lucru este o dovadă în plus că investiția în propriile canale este o strategie eficientă de marketing, a declarat Jeff Bird, global PR manager, Volvo Trucks.
În filmul Volvo Trucks vs Koenigsegg, fostul pilot de curse și co-prezentator al emisiunii Fifth Gear, Tiff Needell, concurează într-un Volvo FH împotriva uneia dintre cele mai rapide hypercar-uri din lume – Koenigsegg One:1. Scopul aceste curse pe circuit a fost de a testa limitele noii cutii de viteze, I-Shift Dual Clutch, în cele mai dure condiții și a examina dacă manevrabilitatea unui Volvo FH cu I-Shift Dual Clutch este într-adevăr comparabilă cu a un hypercar – un lucru susținut de campaniile anterioare Volvo Trucks.
Campania din jurul filmului Volvo Trucks vs Koenigsegg a primit o atenție internațională și premiul întâi la categoria „Cel mai bună utilizare a social media” în cadrul Content Marketing Awards din Statele Unite.
Volvo Trucks vs Koenigsegg în cifre
Volvo Trucks vs Koenigsegg a fost dublat în limba germană și tradus în 16 limbi străine cu scopul de a atinge un număr cât mai mare de audiență. Primul film al campaniei lansat pe YouTube a depășit 2.5 milioane de vizualizări. Combinate, toate filmele campaniei au fost vizualizate de peste 5 milioane de ori pe canalul Volvo Trucks și pe Facebook. În întregime, campania a generat peste 559 de articole de presă printre care și al nostru, în 35 de țări de pe glob. Campania a generat acoperire atât în segmentul de presă specializată de transport cât și pe segmentul de presă auto specializată.
Toate articolele noastre despre campania Volvo Trucks vs Koenigsegg.
#EPICFIGHT: Volvo FH vs. Koenigsegg One:1
#EPICFIGHT: Volvo FH I-Shift Dual Clutch vs Koenigsegg One: 1
#EPICFIGHT: Diferentele de dezvoltare dintre Volvo FH si Koenigsegg One:1
Aici poți să citești mai multe articole despre Volvo Trucks