Top NewsEconomic

Waberer’s și-a îmbunătățit profitul operațional în trimestrul al treilea din 2021

Compania maghiară de transport Waberer’s a reușit să-și îmbunătățească profitul operațional în al treilea trimestru din 2021, comparativ cu perioada similară din 2020.

Pe lângă efectele sezoniere din trimestrul precedent, Waberer’s a funcționat în ultimele trei luni cu o eficiență similară cu cea din primele două trimestre din 2021, lucru care confirmă că noul model de afaceri adoptat de companiei este eficient.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

În prima jumătate din 2021, Waberer’s a reușit să genereze un profit operațional de 16,7 milioane de euro și a raportat un profit operațional (EBIT*) de 6,6 milioane de euro în trimestrul al treilea, cu 5.4 milioane de euro mai mare decât cel raportat în aceeași perioadă a anului trecut.

În lunile iulie, august și septembrie 2021, Waberer`s a realizat venituri de 147,8 milioane de euro, în creștere cu 7,9% față de același trimestru al anului precedent. Vânzările au scăzut cu 1,4% față de al doilea trimestru din 2021, aceste rezultate fiind puse pe seama scăderii producției din perioada concediilor din vară și a producției sezoniere a producătorilor.

VEZI ȘI: Știi ce ai de făcut dacă firma ta a fost încadrată de ANAF în „Lista marilor contribuabili”?

În primele nouă luni ale anului, compania maghiară de transport a înregistrat o creștere de 3,2% față de 2020. Aceasta corespunde unei cifre de afaceri de 440,1 milioane de euro, cu 13,8 milioane mai mare decât perioada similară din 2020. De asemenea, profitul operațional a evoluat de la minus 1,4 milioane de euro la plus 18,9 milioane de euro.

Vânzări în creștere

Vânzările pe segmentul de mărfuri internaționale (ITS) au crescut cu 13,8% în trimestrul al treilea din 2021 față de trimestrul al treilea din 2020, în timp ce dimensiunea flotei active a fost în medie de 1.999 pe parcursul trimestrului, o ușoară scădere (20 – 50 unități) față de trimestrele precedente. Scăderea ușoară a dimensiunii flotei este rezultatul unei optimizări între fluctuația de șoferi și vânzarea vehiculelor vechi, pentru a face loc vehiculelor noi care vor intră în parc la sfârșitul anului.

Creșterea semnificativă a vânzărilor, în ciuda unei ușoare scăderi a dimensiunii flotei, este rezultatul unei noi strategii de segment introdusă la jumătatea anului trecut, care s-a concentrat pe clienți de calitate superioară și mai multă valoare adăugată.

Vânzările segmentului în primele nouă luni au fost cu 2,2% mai mari decât în ​​prima perioadă a anului trecut. Creșterea mai scăzută în primele 9 luni comparativ cu trimestrul al treilea s-a datorat faptului că, în primul trimestru al anului 2020, dimensiunea flotei era încă semnificativ peste 2021.

Veniturile segmentului RCL au rămas neschimbate față de trimestrul al treilea din 2020 și 44,7 milioane de euro atins în trimestrul al treilea 2021.

Vânzările cumulate ale segmentului în 2021 au fost de 135 milioane de euro, o îmbunătățire cu 5,8% față de aceeași perioadă din 2020.

Vânzările din alte activități, care include servicii de asigurare către clienții din afara Grupului, au crescut cu 6,5% față de an, până la 19,5 milioane de euro în trimestrul al treilea din 2021.

Din aceeași categorie...

Back to top button