Utilitare ușoare

Watt eCV1 va avea premiera la Salonul Auto de la Birmingham

Compania britanică Watt va prezenta prototipul eCV1 la Salonul Auto de la Birmingham, alături de partenerul ETRUX.

Watt Electric Vehicle Company (WEVC), un pionier în proiectarea, ingineria și fabricarea de vehicule comerciale electrice de volum mic și mediu, atât sub marca proprie, cât și pentru terți, a dezvăluit un set unic de șasiuri ușoare, care va fi baza pentru următoarea generație de vehicule comerciale ușoare electrice.

Proiectată pentru o producție de până la 5.000 de unități pe an, platforma inovatoare și extrem de flexibilă cu cabină și șasiu de 3,5 tone, cu numele de cod WATT eCV1, permite o gamă largă de modele de vehicule comerciale electrice.

eCV1 utilizează o platformă modulară pretabilă pentru modele electrice, dezvoltată pentru a sprijini producătorii de vehicule comerciale, carosierii de vehicule specializate și operatorii de flote în tranziția către un viitor electric.

Greutate proprie de numai 1.750 de kg

Sistemul „celulă-șasiu” înseamnă că bateriile sunt integrate în structura primară (în loc să aibă un pachet de baterii separat), ceea ce sporește rezistența și rigiditatea șasiului, reducând la minimum greutatea proprie la numai 1.750 kg.

Prin urmare, designul curat nu prezintă niciunul dintre compromisurile structurale, de greutate și de ambalare inerente majorității modelelor de autoutilitare ușoare electrice, multe dintre acestea fiind conversii ale modelelor cu motoare cu ardere internă.

Watt promite pentru eCV1 o autonomie de 370 km și o sarcină utilă de top în segmentul 3,5 – 4,25 tone.

Poziție centrală de condus

eCV1 are o poziție de conducere centrală care permite o ieșire mai sigură a șoferului pe trotuar, indiferent pe ce parte a drumului se află vehiculul sau pe care este parcat. Cabina poate fi configurată cu una, două sau trei locuri, iar suprafața vitrată mare oferă o vizibilitate ridicată, ceea ce face ca vehiculul să fie mai sigur de condus, manevrat și parcat.

VEZI ȘI: Ford prezintă modelul electric E-Transit Courier, care va fi produs la Craiova

Un alt beneficiu al poziției centrale de conducere este că a permis repoziționarea stâlpilor A în interior, reducând suprafața frontală și rezistența la înaintare, o inovație cheie în proiectarea unui vehicul comercial electric eficient. Designul unic al platformei creează un spațiu generos la înălțimea maximă a capului în picioare, facilitând intrarea și ieșirea cu ușurință și o opțiune de „cabină de trecere” care este ideală pentru vehiculele urbane și de curierat.

Tracțiune față, spate și integrală

Proiectată pentru producția de volume mici și medii, platforma modulară poate fi aplicată la vehicule comerciale și de pasageri, inclusiv la configurații cu tracțiune față, tracțiune spate și tracțiune integrală – permițând WEVC să proiecteze rapid o gamă largă de autoutilitare ușoare.

Încă de la început, serviciile de tip business to business ale WEVC au inclus furnizarea de servicii de construcție „marcă albă” pentru producători terți și OEM, în paralel cu vehiculele electrice comerciale de marcă proprie.

Din aceeași categorie...

Back to top button