Business

Wolfgang Bernhard a luat decizia să plece de la Daimler AG

Wolfgand Bernhard, șeful diviziei Daimler Trucks & Buses, a luat decizia să demisioneze din Consiliul de Administrație și să părăsească compania Daimler AG.

Wolfgand Bernhard i-a făcut cunoscută intenția de a părăsi compania Daimler AG lui Manfred Bischoff (președinte al Consiliului de Supraveghere) respectiv lui Dieter Zetsche (președinte al Consiliului de Administrație și șef al Mercedes-Benz Cars).

Wolfgang Bernhard a luat decizia să plece de la Daimler AG

Plecarea lui Wolfgand Bernhard (57 de ani), care a decis să nu-și mai prelungească contractul cu Daimler AG până în februarie 2018, reprezintă o pierde uriașă pentru Daimler AG, acesta fiind considerat unul din artizanii succesului Mercedes-Benz pe segmentul de vehicule grele.

Șeful diviziei de camioane și autocare a celor de la Daimler AG, a luat decizia de a părăsi compania la cererea sa și din motive personale. Conform, publicației Spiegelonline, se pare că Bernhard dorește să lucreze independent, posibil din poziția de investitor.

Regretăm această decizie, dar avem un număr de manageri remarcabili care pot prelua cu succes funcția. Îi mulțumim lui Wolfgang Bernhard pentru muncă sa și îi respectăm decizia personală.

Manfred Bischoff, președinte al Consiliului de Supraveghere

Este posibil ca Wolfgang Bernhard să fie interesat de segmentul vehiculelor comerciale grele electrice și autonome? Vom vedea…

Eliberarea din funcție a lui Wolfgang Bernhard este cu efect imediat. Până va fi numit un nou succesor, atribuțiile lui Bernhard vor fi preluate de Dieter Zetsche. Conform cotidianului Spiegel Online, un posibil înlocuitor al lui Bernhard ar fi Ola Källenius, în vârstă de 47 de ani.

Ce rămâne în spatele lui Wolfgand Bernhard
Plecarea lui Bernhard vine într-un moment nepotrivit pentru Daimler AG. Segmentul de camioane nu merge prea bine în prezent, deoarece piața nord-americană este în scădere.

Bernhard ar fi trebuit să termine în detaliu, până la finalului lunii martie, un program de reducere a costurilor, care ar trebui să salveze aproximativ 400 milioane de euro anual. De asemenea, șeful diviziei de camioane și autocare nu a luat luat în calcul restructurarea de personal, iar aici, se presupune că ar fi greșit.

VEZI ȘI: TISPOL va desfășura prima acțiune Truck & Bus din 2017

Pe de altă parte, în ciuda scăderii segmentului de camioane pe toate piețele lumii, acesta a reușit să țină o margine ridicată anul trecut. De asemenea, acesta a avansat proiecte precum condusul autonom și mobilitatea electrică în cadrul diviziei Daimler Trucks & Buses.

Wolfgang Bernhard a devenit șef al Mercedes-Benz Vans în 2009 și a devenit membru al Consiliului de Administrație al Daimler AG în februarie 2010. Până în martie 2013, acesta a membru al Consiliului de Administrație pentru achiziții al Mercedes-Benz Cars și Mercedes-Benz Vans, iar din aprilie 2013, acesta a devenit responsabil pentru dizivia Daimler Trucks & Buses.

Urmărește #infotrucker pe FacebookInstagramTwitterYouTube

 

Din aceeași categorie...

Back to top button