ZF propune o gamă variată de sisteme, senzori și unități de comandă pentru vehiculele viitorului

Congestiile de trafic, lipsa locurilor de parcare și interzicerea conducerii autovehiculelor diesel sunt doar câteva dintre problemele cu care se confruntă șoferii orașelor de azi.

Mai mult decât atât, autoritățile sunt nevoite să atingă țintele cu privire la emisiile de CO2, iar acest lucru a dus la o serie de investiții în rețeaua de transport public. Iar o rețea de mijloace de transport diferite este cât se poate de avantajoasă pentru toți participanții la trafic.

ZF este una dintre companiile care sprijină această trecere la un transport public fără emisii cu o gamă variată de sisteme de propulsie, senzori și unități de comandată pentru vehiculele viitorului.

De exemplu, grupul ingineresc german oferă sistemul de propulsie compact și extrem de puternic Sachs RS cu două motoare electrice gândit pentru autobuze. Unitatea centrală CeTrax este una de tip plug-and-drive și permite producătorilor de autobuze să treacă la un model electrificat fără modificări majore la nivelul axelor.

Puntea electrică AxTrax AVE este o soluție atrăgătoare pentru clienți, iar până acum și-a demonstrat deja calitățile fiind aleasă de o serie de producători. ZF furnizează atât CeTrax, cât și AxTrax AVE ca sistem global coordonat, combinat cu invertor și control al vitezei, garantând astfel clienților săi performanțe maxime, eficiență și durată de viață.

VEZI ȘI: IRU: „Aplicarea normelor privind transportul rutier trebuie să fie o prioritate pentru UE după alegerile europene”

Fiabilitatea și eficiența sunt factori decisivi pentru asociațiile de transport. ZF se bazează pe expertiza sa vastă în soluții digitale inteligente pentru a evita întreruperile neplanificate și pentru a permite o gestionare eficientă a flotei.

ZF oferă un instrument cuprinzător atât pentru flotele de autocamioane electrice, cât și pentru cele mixte, sub forma platformei Openmatics.

Platforma captează toți parametrii relevanți și datele de diagnosticare de la transmisia electrică, permițând operatorilor de autobuz să beneficieze la maximum de infrastructura de încărcare și să planifice întreținerea vehiculului în mod anticipat.

ZF a dezvoltat, de asemenea, un nou program de întreținere predictivă bazat pe cloud pentru sistemul de transmisie EcoLife. ZF-DriveLife monitorizează și analizează în mod fiabil și complet starea transmisiei. Acest lucru permite operatorilor și producătorilor de echipamente originale să maximizeze durata de viață a transmisiei prin întreținere predictivă.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.