Service

ZF [pro]Service, noul concept de atelier de service pentru vehicule comerciale

ZF Aftermarket a dezvoltat noul concept de atelier ZF [pro]Service, care are ca scop pregătirea afacerilor din segment pentru viitor.

Accesul la informații despre reparații și întreținere, asistență digitală pentru clienții de flote și o ofertă de servicii cât mai sustenabilă posibil – acestea sunt doar trei dintre numeroasele provocări cu care companiile individuale de vehicule comerciale vor trebui să le facă față din ce în ce mai mult.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Acesta este motivul pentru care ZF Aftermarket a dezvoltat noul concept de atelier ZF [pro]Service, care are ca scop pregătirea afacerilor pentru viitor și, de asemenea, identificarea noului potențial de vânzări. Acesta combină conceptele ZF Service Point, ZF [pro]Tech (varianta pentru vehicule comerciale) și WABCO Service Partner.

Întreținerea și repararea vehiculelor comerciale are un potențial uriaș de creștere pentru atelierele de service. Conform unei previziuni curente a guvernului german, traficul de camioane va crește cu 46% până în 2051. Foarte probabil, și serviciile de coletărie și companiile de autobuze își vor extinde afacerile în următorii ani.

Având în vedere progresul rapid în tehnologia vehiculelor, atelierele de astăzi au nevoie de mai mult decât o aprovizionare fiabilă cu piese de schimb. Alte cerințe trebuie îndeplinite, de asemenea, pentru un proces de reparații cu succes, cum ar fi informații actualizate privind repararea și întreținerea, accesul la datele din vehicul prin intermediul dispozitivelor de diagnosticare, instruirea la zi cu privire la noile tehnologii și multe altele.

VEZI ȘI: ZF a ajuns la 3 milioane de motoare electrice produse

În plus, atelierele se confruntă cu noi provocări, precum reducerea și documentarea emisiilor de CO2. Lipsa de muncitori calificați, digitalizarea întregului proces de atelier și accesul la date live despre vehicule sunt sarcini suplimentare cu care atelierele individuale au nevoie de sprijin pentru a le face față.

Următoarele module de servicii fac parte din program:

  • Aprovizionare cu piese de schimb: Programul de livrare acoperă întreaga lume a produselor ZF, cel mai mare furnizor din lume pentru industria vehiculelor comerciale, cu nu mai puțin de 70.000 de repere.
  • Promovarea vânzărilor: un alt obiectiv al ZF [pro]Service este suportul de marketing pentru companiile partenere. Aceasta variază de la elemente de identitate corporativă pentru atelier la materiale publicitare și măsuri de publicitate digitală, cum ar fi o intrare în locația de căutare și clasamente îmbunătățite în motoarele de căutare. Conceptul de atelier include și o nouă semnalizare exterioară modulară care prezintă numele ZF [pro]Service, mărcile de piese de schimb ZF Aftermarket precum și modulul sau modulele selectate.
  • Asistență tehnică: Serviciile pentru partenerii ZF [pro]Service includ contact direct cu specialiștii ZF Aftermarket, o linie de asistență tehnică, acces la date tehnice și informații despre reparații, precum și informații despre service de la producătorii de vehicule și asistență pentru diagnosticarea vehiculului.
  • Afaceri suplimentare: ZF [pro]Service creează, de asemenea, noi oportunități de afaceri pentru partenerii săi. De exemplu, sistemul central încheie contracte cu operatorii de flote pentru care atelierele individuale pot presta apoi servicii. Atelierele sunt, de asemenea, autorizate să efectueze lucrări în garanție la componentele ZF. Acest lucru nu numai că generează vânzări suplimentare, dar ajută și la câștigarea de noi clienți. Și nu în ultimul rând, ZF își sprijină partenerii cu soluții de modernizare.
  • Formare suplimentară: Unul dintre cele mai importante servicii din conceptul ZF [pro]Service este formarea și instruirea digitală pentru angajații, managerii și proprietarii dealerilor de vehicule comerciale. ZF Aftermarket pune la dispoziție partenerilor săi un program extins de formare, de la formare online gratuită până la cursuri de formare față în față cu durata de câteva zile.
  • Sustenabilitate: ZF oferă un program extins de piese de schimb remanufacturate și unități de schimb și, de asemenea, permite partenerilor săi să implementeze procese de reparații durabile – de exemplu, repararea transmisiilor.
  • Managementul flotei: Pentru operatorii de flote, ZF a dezvoltat platforma sa digitală de management al flotei SCALAR, care îmbunătățește funcționarea flotelor de vehicule prin luarea deciziilor automatizate bazate pe AI și asigură astfel o eficiență ridicată. De asemenea, destinat clienților de flote este și CarPay-Diem, un sistem digital de alimentare și plată care permite procesarea procesului de plată la o stație de alimentare sau de încărcare direct prin intermediul vehiculului. Axat pe nevoile operatorilor de flote de autobuze, pe de altă parte, este ZF Bus Connect.

Expertiza tehnică a companiilor partenere este o preocupare importantă pentru ZF. Prin urmare, serviciul ZF [pro] include auditări regulate. Acesta este, de asemenea, un avantaj competitiv clar în domeniul parcului auto. ZF [pro]Service are în prezent aproximativ 3.800 de parteneri în întreaga lume și primește acum noi solicitanți.

Din aceeași categorie...

Back to top button