Scania a lansat platforma digitală Scania One

La Mobile World Congress, Scania a lansat platforma digitală Scania One, care permite accesul la servicii conectate pentru proprietarii de flote și șoferi.
Cu peste 250.000 de vehicule Scania conectate, platforma Scania One oferă acces simplu și facil la serviciile de creștere a eficienței flotei.
Scania One vine în ajutorul proprietarilor de flote și șoferilor, simplificând și îmbunătățind operațiunile de transport. Platforma poate fi folosită pentru toate serviciile Scania disponibile cât și viitoare, precum și pentru conținut extern prin intermediul sistemului de operare Android al tabletelor.
Platforma Scania One se bazează pe software-ul gigantului de telecomunicații suedez, Ericsson. Este proiectat să răspundă nevoilor pe care le au clienții și șoferii în operațiunile și sarcinile de transport. Serviciile pot fi accesate în funcție de preferințe, iar șoferii utilizează aplicațiile pentru care a optat compania.
Scania One înglobează Scania Fleet Management, sistemul de monitorizare și analiză care furnizează propietarilor de flote o vedere de ansamblu asupra stării vehiculelor și a activității soferilor.
Aceasta oferă date aprofundate cu privire la tendințele indicatorilor de performanță; factori decisivi, care influențează costurile direct, precum consumul de combustibil și uzura. În plus, este un instrument de lucru valoros în planificarea flotei, furnizând informații despre poziție și planificarea vizitelor în service.
VEZI ȘI: Conectivitatea camioanelor reprezintă cheia spre un viitor de succes
Aplicația Fleet Performance este o versiune mai limitată a Scania Fleet Management furnizând doar cele mai relevante informații.
Alte servicii disponibile prin platforma digitală Scania sunt: Check before drive, Scania Assistance și Guide me
Check before drive – listă de control digital, un ghid pentru inspecții zilnice a camionului și stării remorcii. Ajută să economisești timp și ai oportunitatea de a înregistra constant informații ce vor folosi ca bază pentru planificarea în service.
Scania Assistance – permite șoferilor să contacteze digital serviciul Scania Assistance și transmite poziția vehiculului pentru remedierea defecțiunii la fața locului.
Guide me – ghidează șoferii prin intermediul unui instrument interactiv care folosește realitatea augmentată pentru familiarizarea acestora cu funcții de baza. În plus, camera poate să scaneze simbolurile de pe bord pentru a oferi diverse informații sub formă de texte sau filme.
Scania va continua să adauge noi caracteristici pentru a construi o platformă cât mai utliă și eficientă prin soluții de transport optimizate.
Scania One este compatibil cu platforma cloud dezvoltată de Volkswagen Truck & Bus, care servește, de asemenea, ca bază pentru RIO, deschizând astfel oportunități pentru mai multe servicii și un ecosistem mai larg.
Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube