Știri

Scania și HAVI reduc emisiile CO2 din lanțul de aprovizionare McDonald’s

Colaborarea dintre Scania și HAVI ajută la reducerea amprentei de carbon din lanțul de aprovizionare McDonald’s.

Se spune că liderii în afaceri au responsabilitatea de a conduce schimbarea, iar Scania și HAVI și-a asumat acest lucru în cadrul unui parteneriat care stabilește noi standarde pentru livrările urbane.

Începând cu al treilea trimestru din 2017, Scania și HAVI vor începe implementarea unui plan de acțiune pe durata a 5 ani ce urmărește reducerea substanțială a amprentei de CO2 din operațiunile de transport în cadrul lanțului de aprovizionare McDonald’s în mai multe state europenene utilizând noua generație de camioane și soluțiile de operare Scania.

Concret, planul de acțiune urmărește în mod special reducerea numărului de camioanelor cu motoare diesel și trecerea a aproximativ 20% din totalul flotei HAVI, până în 2021 în mai multe țări europene, la camioane cu propulsie altervativă, precum gaz natural sau hibride etc. Camioanele cu gaz și hibride generează emisii aproape de zero, astfel că reduc în mod semnificativ amprenta de CO2 din orașe.

De asemenea, acestea sunt mult mai silențioase și împreună cu agregatele de frig cu zgomot redus vor contribui la diminuarea impactului livrărilor efectuate în centrele orașelor sau în altă parte, atât ziua cât mai ales noaptea.

VEZI ȘI: Volvo FE disponibil cu motor de 350 CP și axă față de 9 tone

Emisiile de CO2 din cadrul operațiunilor de livrare ale HAVI către restaurantele McDonald’s, utilizând noua generație de camioane și soluțiile de operare Scania, vor fi monitorizate în mod continuu în timp real, ceea ce va aduce conectivitatea flotei la nivelul următor.

Această transformare semnificativă a parcului este de așteptat să conducă la reduceri ale emisiilor de CO2 cuprinse între 15% și 40% pentru fiecare kilometru parcurs, în funcție de rute, combustibil și condițiile de trafic.

În plus, Scania și HAVI dezvoltă un camion cu echipament special pentru colectarea deșeurilor, cum ar fi uleiul de gătit uzat, materialele plastice și cartonul din restaurante McDonald’s pentru reciclare.

Acest lucru va contribui la creșterea reciclării, reducând numărul de kilometri efectuați inutil și, prin urmare, impactul asupra emisiilor de CO2.

Colaborarea se va concentra inițial pe Europa, în timp ce abordări similare sunt de asemenea explorate pentru Asia.

Din aceeași categorie...

Back to top button