Soluția digitală care ajută companiile să respecte protocoalele de distanțare socială

Soluția digitală care ajută angajații să respecte protocoalele de distanțare socială
CoronaTracer, soluția digitală care ajută angajații și companiile să respecte protocoalele de distanțare socială, pentru a limita răspândirea COVID-19.

Denumită CoronaTracer, soluția digitală dezvoltată de compania germană de tehnologii digitale INFORM și SafeDrivePod, a fost concepută pentru a ajuta angajații să respecte protocoalele de distanțare socială, avertizându-i pe aceștia dacă se apropie la o distanță mai mică de doi metri. Acest dispozitiv este o alternativă la aplicațiile de monitorizare instalate pe telefonul mobil.

Soluția digitală care ajută companiile să respecte protocoalele de distanțare socială

În acest fel, companiile pot să respecte protocoalele de distanțare socială impuse pentru a preveni infectarea cu virusul SARS-CoV-2, dar să și poată stabili persoanele care au intrat în contact cu un posibil infectat în perioada în care acesta se afla la muncă.

Dispozitivul CoronaTracer are dimensiunea unei cutii de chibrite și angajații îl pot purta asupra lor, ca pe o legitimație de serviciu. Acest dispozitiv monitorizează activitatea de mișcare a angajatului păstrând confidențiale toate informațiile și fără să fie utilizat un sistem GPS.

Astfel, angajatul este avertizat dacă se apropie la o distanță mai mică de 2 metri față de un alt coleg, se poate verifica traseul său la locul de muncă și persoanele cu care a fost în contact în cazul unei posibile infectări. Datele sunt stocate într-un sistem de tip cloud pentru o perioadă de 14 zile.

Acest sistem respectă toate normele de protecție a datelor personale, accesul la ele fiind permis doar dacă se constată un caz de SARS-CoV-2 în mediul de lucru.

VEZI ȘI: Numărul oficial al șomerilor din România a ajuns la 349.705 în luna mai

Toate informațiile se șterg automat după 14 zile și nu conțin date personale ale angajaților. De asemnea, nu este nevoie de instalarea vreunei aplicații pe telefonul mobil și nici nu se colectează date atunci când angajatul nu este la locul de muncă.

Un dispozitiv CoronaTracer poate fi folosit și împreună cu sistemele INFORM pentru o planificare eficientă a turelor și creșterea eficienței angajaților. Dispozitivul nu trebuie reîncărcat și are o durată de viață între 6 și 12 luni în condiții normale ale programului de lucru.

În cazul în care este necesar, din cauza prelungirii situației legată de pandemia SARS-CoV-2, dispozitivele CoronaTracer sunt înlocuite cu altele noi, iar cele vechi sunt reciclate.

Soluția este una mult mai eficientă atât din punctul de vedere al costurilor, cât și din punctul de vedere al vieții private a angajatului.

Follow #infotrucker

1 comentariu

  1. Robert

    15/05/2020 at 9:43 AM

    Uite unul din scopurile ,,Pandemiei Covid,,sa pretinzi ca vrei sa ajuti oamenii sa pastreze distanta dar de fapt se vrea monitorizarea permanenta.Unde ,cu cine si cand ai fost in ultimele 14 zile.Acesta e doar inceputul.Santem asa orbi sa nu vedem ca ne apropiem de un ,,coleg,, de ne trebuie un aparat sa ne spuna asta?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.