
Den Hartogh Logistics merge mai departe cu ambițiile sale de sustenabilitate și implementează în flotă primul cap tractor Volvo FM Electric, care va efectua operațiuni pe ultimul kilometru în transportul intermodal.
Den Hartogh Logistics are ambiții mari și dorește să obțină o reducere de 25% a emisiilor de CO2 în activitățile sale de transport până în 2025 și să funcționeze complet neutru din punct de vedere al emisiilor de CO2 până în 2050.
„Căutăm în mod constant oportunități de reducere a emisiilor noastre. Facem acest lucru prin intermediul camioanelor electrice și, de exemplu, a celor alimentate cu LNG. Noul cap tractor Volvo FM Electric este o altă piatră de hotar”, spune Pieter den Hartogh.
Noul cap tractor Volvo FM Electric va fi implementat în centrul nostru din Rotterdam, unde va efectua operațiuni pe ultimul și primul kilometru în transportul intermodal.
„Încărcăm și descărcăm containere-cisternă la principalii noștri clienți. Acest lucru înseamnă că avem călătorii relativ scurte, iar camionul revine la locație în fiecare seară, astfel încât încărcarea să poată avea loc pe timpul noapții”, spune Joep Aerts, director al Liquid Logistics.
Omologat în Olanda pentru o greutate totală de 50 de tone și configurat cu cinci baterii în loc de șase, camionul permite o sarcină utilă foarte mare.
VEZI ȘI: IM Efficiency și SolarMoves explorează potențialul vehiculelor alimentate cu energie solară
În plus, Den Hartogh Logistics nu a făcut niciun rabat în ceea ce privește siguranța. Camionul este echipat cu toate funcțiile de siguranță posibile, inclusiv camere de luat vederi în oglinzile exterioare.
Din păcate, acesta nu poate fi încă utilizat pentru transporturi ADR.
Încă nu poate fi utilizat în transportul ADR
Din păcate, acesta nu poate fi încă utilizat pentru transporturi ADR, deoarece reglementările actuale sunt încă în urma realității. De fapt, nu este încă permis transportul de mărfuri ADR cu un vehicul electric.
„Sperăm că reglementările se vor schimba în curând. Acum încă putem programa cu ușurință transporturi non-ADR separat, ceea ce ar fi imposibil cu mai multe camioane electrice”, spune compania.
















