Cap tractor Mercedes-Benz Sprinter pentru combinații de până la 8,75 tone

În Elveția, Mercedes-Benz Vans a introdus o versiune cap tractor Sprinter de 3,5 tone, pentru transport de semiremorci.
Această versiune de cap tractor Sprinter a fost pregătită special pentru piața elvețiană, unde există o cerere puternică pentru combinații foarte ușoare. Astfel, clienții locali pot acum să comande acum capete tractor direct de la dealeri, fără nevoia de a apela la un carosier pentru adaptarea șasiurilor.
Lista de echipamente cuprinde, printre altele, un compresor de aer Larag Wil, necesar pentru tractarea semiremorcilor mai grele, cu frâne pneumatice. Desigur, există și o șa de cuplare și conectorii pentru semiremorcă.
În rest, sistemul electric și electronic este identic cu cel al unui Sprinter de serie. De asemenea, toate noile echipamente sunt aprobate de Mercedes-Benz Vans și clienții vor beneficia de garanție completă pentru vehicul.
VEZI ȘI: Test Mercedes-Benz Sprinter 316 CDI: În formă la pensionare
Baza tehnică pentru noul cap tractor Sprinter este versiunea 519 CDI, cea mai grea și mai puternică din gamă. Motorul diesel biturbo de 2 litri oferă 190 CP și un cuplu maxim de 450 Nm.
Deși șasiul suportă tehnic 5,5 tone, masa maximă permisă pentru capul tractor Sprinter a fost redusă la 3,5 tone, astfel încât combinația cu semiremorcă să poată fi condusă cu un permis B+E. Totuși, masa maximă permisă a unor astfel de combinații în Elveția este de până la 8,75 tone.