Camioane noi DAF de la TH Trucks finanțate prin BCR Leasing
Logistica

Noul depozit eMAG, pregătit pentru Black Friday 2022

Renault Trucks - Noile game T, C, K, D 2025

Noul depozit al eMAG, echipat cu roboți și tehnologie de ultimă generație, va fi în centrul livrărilor de Black Friday, eveniment programat în acest an pe 11 noiembrie.

Anul acesta, eMAG pregătește cel mai mare Black Friday pe care l-a organizat de când a adus evenimentul în România, în urmă cu 12 ani. Compania va pune la dispoziția clienților 1,5 milioane de oferte, alături de partenerii din Marketplace, la capătul unui efort de peste 10 luni. Valoarea reducerilor se ridică la peste 360 de milioane de lei, la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile.

Tot ce trebuie să știi despre utilizarea aparatului unic de taxare

De Black Friday, eMAG va livra din noul său depozit, o investiție de peste 43 de milioane de euro în roboți și tehnologie de ultimă generație la nivel mondial. Astfel, eMAG menține neschimbat prețul livrării, în ciuda creșterii prețurilor la energie și carburant.

Oferta ține cont de nevoile din această perioadă ale oamenilor care, potrivit unui studiu Kantar, vor căuta anul acesta de Black Friday, produse electrocasnice mici (39,1%), televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%) și frigidere (20,7%). Potrivit aceluiași studiu, bugetul pe care îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021.

Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul trecut.

VEZI ȘI: Kuehne+Nagel începe un parteneriat cu Pepco, în România

Pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an, în care traficul în site depășește 12 milioane de vizite, eMAG a investit peste 4,3 milioane de euro în servere și servicii de tip cloud, precum și în chatbot-ul virtual Dana, care vine în completarea echipei de relații cu clienții cu informații cât mai actualizate și soluții mai rapide la situațiile pe care le întâmpină clienții.

De asemenea, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.600 de unități, și a firmelor de curierat, eMAG este pregătită să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie. În București, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox chiar în seara de Black Friday, pe 11 noiembrie.

Abonament gratuit la livrări nelimitate și soluții de plată flexibile

În ziua de Black Friday, pentru a le da clienților posibilitatea de a se bucura de oferte fără grija costului de transport, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful celor care cumpără un abonament Genius între 7 și 13 noiembrie. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.

De asemenea clienții au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet la produsele pe care le achiziționează în ziua de Black Friday pentru un milion de clienți, dar și soluții de finanțare cu până la 40 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.

Produse cu reduceri de Black Friday 2022, la eMAG:

  • 160.000 de electrocasnice mici
  • 60.000 de televizoare
  • 205.000 de smartphone-uri și gadget-uri
  • 40.000 de laptopuri
  • 60.000 de frigidere și mașini de spălat
  • 350.000 de produse fashion
  • 1,5 milioane de scutece
  • 150.000 de jocuri și jucării
  • 300.000 de produse pentru casă și grădină
  • 60 de tone de cafea
  • 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice

Produse speciale:

  • Peste 24.000 de nopți de cazare în România
  • Mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro
  • Peste 10 kg de aur
  • Peste 58 de tone de carne de porc
  • Servicii medicale: abonamente, screening și analize
  • 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion
  • Ceasuri și bijuterii de lux

Din aceeași categorie...

Back to top button