Un camion de recuperare și tractare unic produs de Falkom

Noul camion de recuperare și tractare Scania 770S 10×4/6 al companiei MC Gerritse Bedrijfswagens este produs de Falkom.
Nu vezi prea des un camion de recuperare și tractare similar cu cel al companiei MC Gerritse Bedrijfswagens din Tiel. De fapt, s-ar putea să nu mai vezi altul la fel, pentru că acesta este unic în toate aspectele lui.
Familia Gerritse, Scania și Falkom au lucrat la acest proiect special timp de 3 ani, iar acest lucru este clar vizibil în rezultatul final uimitor. Scania 770S 10×4/6 este utilizat pentru lucrări de recuperare pe autostrăzi și drumuri naționale în numele Rijkswaterstaat.
Dacă un camion rămâne blocat pe drum, compania este sunată și cineva trebuie să ajungă la fața locului în mai puțin de o jumătate de oră.
Pasiunea familiei Gerritse pentru Scania datează de două generații, de când Mars Gerritse, fondatorul companiei, a construit prima sa automacara pe șasiu Scania 110 în anii 1970. Aceasta a fost una dintre primele automacarale cu o cabină de comandă frontală. Au urmat mai multe, toate cu motor Scania V8, încă deținute de companie.
Însă, niciunul nu este la fel de exclusivist ca noul Scania 770S 10×4 cu cinci axe, echipat cu furcă de tractare și macara rotativă de Falkom.
Unic în toate aspectele sale
Camionul se distinge printr-o serie de caracteristici unice, cum ar fi: cabina S, motor V8 de 770 CP și suspensie pneumatică pe toate axele. Deși o cabină R ar fi putut fi mai potrivită pentru acest tip de aplicație, proprietarul a optat pentru seria S din motive estetice și de confort la condus.
De asemenea, șasiul a fost modificat prin mutarea unei axe pentru a optimiza distribuția sarcinilor, permițând adăugarea unei a cincea axe liftante de către Veldhuizen Techniek.
VEZI ȘI: Cel mai frumos camion din Olanda 2024: Camioanele nominalizate
Macaraua FAR 90 Rotator, montată în spatele cabinei de către Falkom, asigură o capacitate de ridicare de 7 tone la 1,5 metri în spatele vehiculului, prevenind bascularea în față, conform cerințelor Rijkswaterstaat.
Flexibilitatea operațională este sporită de cele șapte trolii, un număr neobișnuit de mare pentru un astfel de vehicul. De asemenea, sistemul de calare contribuie la stabilitatea camionului în timpul intervențiilor pe autostradă.
Nu în ultimul rând, schema de culori respectă cu strictețe standardele Rijkswaterstaat, cu 80% din suprafața vehiculului vopsită în galben și inscripții negre. Un strat transparent de vopsea protejează și conferă un aspect lucios.